تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۴
۰
plusresetminus
عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در جمع رزمندگان زرند در حسینیه ثارالله گفت: امروز استان کرمان سرمایه دار عظمتی است که حاج قاسم سلیمانی به وجود آورد وما به این سردار افتخار می کنیم.
امروز ایران اسلامی طلایه دار عظمت اسلام ناب محمدی(ص) است
به گزارش راه آرمان، گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان زرند با حضور دکتر سید علی رضا رفیعی از راویان دوران دفاع مقدس، عفت شریعتی نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی، صادق زاده فرمانده این شهر، سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند وجمعی از مسئولین این شهر، خانواده شهداء وایثارگران وجمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس درحسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید.در این مراسم دکتر سید علی رضا رفیعی از روایان دفاع مقدس به روایت گری پرداخت.

شریعتی ضمن برشمردن خاطرات رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: ایمان به خدا و توکل بر خدا و ائمه علیهم السلام، اتحاد ملت ایران وقدرت ولایت فقیه بود که ما در دفاع مقدس پیروزکرد ودر طول چهل سال انقلاب اسلامی هم این سه ضلع مثلث بود که ماتوانستیم در مقابل دنیاایستادگی کنیم، اگردر دفاع مقدس امکانات زیادی نداشتیم، اما امروز به سطح بالایی از توانمندی دفاعی رسیدیم وهر روز اقتدار وعظمت ما بالاترمی رود ودشمن جرات نمی‌کند که کوچکترین تحرکی علیه ما داشته باشد.

وی در ادامه با گرامی داشت یادوخاطره شهیدحاج قاسم سلیمانی وهمه شهدای والامقام گفت:وصیت نامه شهداء را بخوانیم وعمل کنیم، نگاه کنید حاج قاسم در خصوص ولایت فقیه چه فرمودند، شهدای ما در وصیت نامه خود اعلام کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید، اتحاد وهمبستگی خود را حفظ کنید ودر همه حال خدواند وائمه علیهم اسلام را در نظر داشته باشید تا سعادتمند دنیا واخرت شوید.

در ادامه این نشست نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یادوخاطره شهدای والامقام را گرامی می‌داریم شهیدانی که عظمتشان شایسته جهان اسلام است و در هفته دفاع مقدس نماد مطهر شهیدان از اغاز انقلاب تاکنون واسلام راستین است مقام شهداوخانواده شهیدان را گرامی می‌داریم، پدر ومادرانی که فرزندان خود را با قران کریم بدرقه می‌کردند واز نظام وانقلاب دفاع کردند وبعد از شهادتشان پدر ومادر با لبخندرضایت پیکر فرزنداشان را تحویل می‌گرفتند خانواده معزز شهدای که سرمایه داران جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مقابل دشمنان انقلاب واسلام از آغازتاکنون ایستاده اند، حاج قاسم ما نمونه این عظمت است که داعش رابه نابودی کشاند ودشمنان را به زبونی وحقارت کشاند. امروز ایران اسلامی طلایه دار عظمت اسلام ناب محمدی صل الله علیه واله وسلم است. خانواده شهداء، وایثارگران رزمندگان وازدگان همه می‌دانید این سرزمین درخود تن صد چاک دارد. اهسته پابگذار دل در خاک دارد، امروز ایران اسلامی پرچم جهان اسلام است، امروز کشور‌های جهان اسلام امنیت خودشان را در گروی ایران اسلامی می‌دانند، امروز سوریه، فلسطین، یمن، عراق، لبنان وکشور‌های مسلمان، خودشان را درپناه ملت ایران وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانند. در پناه بسیجیان ومقام عظمای ولایت را طلایه دارخودمی دانند و در ما در زمانی هستیم باید تحقق تمدن نوین جهان اسلام که امام خامنه‌ای مد ظله العالی فرمودند:، باید قدم به قدم جلوببریم ودراین مسیر حرکت کنیم، وگام دوم انقلاب را درچهل سال دوم انقلاب اسلامی را با فرمایشات ایشان رونق ببخشیم.

نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:امروز استان کرمان سرمایه دار عظمتی است که حاج قاسم سلیمانی به وجود آورد وما افتخار می‌کنیم به استان خودمان وسردار عزیزمان وافتخار می‌کنیم به عظمت ایران اسلامی وبارقه عنایت الهی را در همدلی سه قوه در کشور می‌دانیم، امروز قوه قضائیه، قوه مجریه وقوه مقننه ماندد سه ضلع مثلث هستند برای تقویت وعظمت این نظام ولایی وسرزمین شهیدان وشما ایثارگران، پاسدران وبسیجیان می‌توانید برای مجلس شورای اسلامی برگ برنده‌ای را به وجود اورید، امروز مطالبات به حق مردم را خواستار شویم که به فراموشی سپرده شده بود ما در خدمت شما هستیم وهمکاری وهمراهی شما مزید علت خواهد بود.

در ادامه این گردهمایی صادقزاده فرماندار زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس که جنگ جهانی بود را پشت سرگذاشتیم. یادوخاطره همرزمان شهیدان را گرامی بداریم، دشمن امده بود بود که کشور وانقلاب ونظام ما را از پای دربیاورد، اما شما ایثارگران در عرصه دفاع مقدس افتخار افرین جهان اسلام شدید، کشور ایران به پشتوانه شما با شعار ما مقتدریم اغاز شده است کشوری که تا دیروز بیگانگان چشم طمع دوخته بودند به همراه همه استکبار در منطقه بمانند وجمهوری اسلامی را شکست دهند، اما به مدد الهی وخون شهدای گرانقدر بسیجی، پاسدار، دانش اموز و همه اقشار ملت ایران حماسه افرینی کردند و جنگیدند وشهید شدند وحتی برخی در زندان‌های عراق مظلومانه به شهادت رسیدند وهرگز تسلیم خواسته دشمن نشدند.

صادقزاده افزود:این افتخار نصیب این مردم کرد، افرین برشما حماسه آفرینان وحماسه سازان که در جهان قدرنمایی کنیم وقدرت اسلام وتشیع در اربعین سرور وسالارشهیدان وبا تاسی از عاشورا ونینوا هنرنمایی واین اجتماع عظیم را در همایش پیاده روی اربعین به رخ جهانیان بکشانیم وافسوس که به خاطر ویروس منحوس کرونا امسال سعادت این را نداریم، اما با ریشه کن شدن این ویروس شاهد هنرنمایی ملت ایران در سال آینده باشیم.

وی در پایان سخنان خود با تشکر از همه برگزارکنندگان این برنامه گفت: شهرستان زرندافتخار افرین است به خاطرشهداء وخانواده شهداء و ۱۲ هزار رزمنده زبان زد خاص وعام است وانشاء الله همه ما بتوانیم قدردان شهداء وخانواده شهدای والامقام باشیم.

انتهای پیام/زرند https://armanekerman.ir/vdcfmydyjw6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما