تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶
۰
plusresetminus
باز هم پای پروژه ی فاضلاب در میان است؛

معابر کنده کاری شده و چاله های دردسر آفرین در سیرجان

حفاری کوچه‌ها و معابر توسط پیمانکار آب و فاضلاب شهرستان سیرجان برای شهروندان سیرجانی دردسر ساز شده و مردم خواستار ساماندهی این معضل هستند.
معابر کنده کاری شده و چاله های دردسر آفرین در سیرجان
 به گزارش راه آرمان؛ بیش از یکسال است که اکثر خیابان‌های سیرجان توسط شرکت آب و فاضلاب کنده کاری شده اما یا از آسفالت خبری نیست و یا پس از آسفالت محل حفاری شده نشست کرده و موجب ایجاد چاله در وسط کوچه ها و خیابان ها شده است که وجود این چاله ها موجب آسیب دیدن ماشین های در حال تردد شهروندان سیرجان می شود.
حفاری های کوچه ها و معابر سیرجان ، برای شهروندان سیرجانی دردسر ساز شده و مردم خواستار ساماندهی این معضل هستند .
اگر چه شهروندان به این موضوع واقف هستند، که اغلب کنده ‎کاری‎ های موجود در سطح معابر در راستای اجرای پروژه‎ فاضلاب و برای رفاه حال مردم است اما بعضا به درازا کشیده شدن انجام ‌پروژه‌‎ها و از سویی زمان‎بر شدن انجام مجدد آسفالت معابر برای مردم ایجاد دردسر می‎ کند.
حال جای این سوال خالی است که پروژه ای به این مهمی و هزینه بر چرا باید از کیفیت لازم برخوردار نباشد که پس از اتمام کار و آسفالت محل حفاری پس از مدت کوتاهی دچار آسیب شده و سنگی باشد بر سر راه شهروندان؟ پس از اجرای پروژه و تحمل دردسرهای فراوانی مانند ایجاد ترافیک، گرد و خاک و… برای مردم، زمانی که پروژه به پایان رسیده و محل حفاری ها آسفالت می شود، دوباره دردسر جدیدی برای مردم ایجاد شود، جالب اینجاست که در بیشتر اوقات آسفالت انجام شده نشست می کند که نه تنها باعث هزینه مجدد برای آسفالت محل شده بلکه موجب بروز حوادث مختلفی را نیز خواهد شد.
یکی از شهروندان که در محله شهرک رزمندگان زندگی می کند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حدود دوماه است که کوچه ما و کوچه های اطراف را برای اجرای پروژه فاضلاب کنده اند اما هنوز خبری از آسفالت و تکمیل پروژه نیست، ورود و خروج به کوچه و پارکینگ منزل برای ما معضلی شده و علاوه بر اتلاف وقت باعث خراب شدن خودروهای ما و سایر همسایگان نیز شده است که با این وضع اقتصادی هزینه اضافی به ما تحمیل می کند.
درانتهای بلوار مالک اشتر که یکی از شریان های اصلی شهر محسوب می شود نیز این معضل به وضوح مشاهده می شود و ساکنین از این موضوع به شدت گله مند هستند.
بلوار شیخ فضل الله نوری نیز حال و روزی بهتر از بقیه نقاط شهر ندارد و پس از گذشت 3ماه از شروع کار هنوز تکمیل نشده و اهالی محله با این مشکلات روزانه دست و پنجه نرم می کنند.
https://armanekerman.ir/vdccpsqso2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما