تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۵
۰
plusresetminus
به همت اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی ها و از خود گذشتگی های شهدا و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام، برگزار شد.
آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهرستان بم برگزار شد
به گزارش راه آرمان ، در راستای گرامی داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،  صبح امروز ۷ مهرماه به همت اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم، آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام،  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با جمعیت محدود برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور  حجت الاسلام مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، زهره مکارم مدیر فرهنگی، حسین قائمی مسئول امور عمومی و جمعی از مسئولین و پرسنل شاغل در دانشگاه علوم پزشکی همراه بود؛ با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: اگر امروز ایران به عنوان یک کشور مقتدر در منطقه مطرح می شود به واسطه هشت سال دفاع جانانه از این مرز وبوم در مقابل تمام قدرتمندان شرق و غرب بود و اگر شهدا نبودند این انقلاب، ارزش ها و معنویات  هم نبود و امروز چیزی به نام امنیت نداشتیم.

حجت الاسلام مظاهری نیا افزود: تلاقی این روزهای مهم و خاطره انگیز حکایت از آن دارد تا مدارس و دانشگاه‌های خود را با اندیشه‌های شهدا پیوند بزنیم و تمام حرکات فرهنگی خود را بر اساس اندیشه و اهداف شهدا منطبق سازیم.

انتهای پیام/بم https://armanekerman.ir/vdch-znzx23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما