تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲
۰
plusresetminus
صبح امروز و به مناسبت روز آتش نشان و خدمات ایمنی از آتش نشانان ایثارگر در فهرج تجلیل شد.
تجلیل از آتش نشانان ایثارگر در فهرج به مناسبت روز آتشنشان و خدمات ایمنی + تصاویر
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز و به مناسبت روز آتش نشان و خدمات ایمنی از آتش نشانان ایثارگر در فهرج با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان گفت: یکی از اقشاری که در ایام دفاع مقدس زحمات زیادی حین بمیاران شهرها متحمل میشدند آتش نشانان عزیز بودند.

وی با اشاره به جانفشانی نوجوان ایذه ای در کمک به دو بانوی گرفتار شده در آتش بیان کرد: آتش نشانان مایه آرامش مردم هستند که خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد.

همچنین کریم مهدابی رئیس آتش نشانی فهرج در این مراسم از انجام ۸۲ مورد عملیات اطفای حریق و امداد توسط اتش نشانان این واحد در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی بیان کرد: واحد آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری فهرج در ۶ ماهه نخست سال، ۸۲ عملیات اطفای حریق را انجام داده است.

رییس آتش نشانی فهرج افزود: از این تعداد ۳۲ مورد شهری و مابقی در مناطق روستایی انجام شده است.

مهدابی همچنین خواستار اختصاص یک دستگاه ماشین آتش نشانی به دهیاری های جهان آباد یا برج معاذ بمنظور کاهش بار فعالیتی شد و اظهار کرد: هم اکنون ۳ ماشین آتش نشانی داریم که از این تعداد ۲ مورد آماده بکار و یک مورد دیگر نیاز به تعمیر دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم آتش نشانان فهرج به همراه مسئولان با حضور در گلزار شهدای شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.


انتهای پیام/عباسزاده
  https://armanekerman.ir/vdciqzaz5t1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما