تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
۰
plusresetminus
سید حمید سجادی گفت: ساخت و ساز پروژه‌های نیمه تمام اولین اولویت وزارت ورزش و جوانان است چرا که در حال حاضر ۴ هزار پروژه نیمه تمام در سراسر کشور داریم.
۴ هزار  پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد/ سیرجان تبدیل به یک شهر ورزشی شده است
به گزارش راه آرمان؛ سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمان، شب گذشته سفر خود را از شهرستان سیرجان آغاز کرد.
دیدار و گفتگو با تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان، نماینده ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی، بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور در جمع ورزشکاران آکادمی‌های مختلف گل گهر، بازدید از آکادمی دو و میدانی باشگاه گل گهر سیرجان، حضور در جمع مدیران شهرستانی و ورزشکاران مختلف مجموعه گل گهر و دیدار و گفتگو با تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان برخی از برنامه‌های سجادی در سفر به سیرجان بود.
وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف سفرهای استانی گفت: بسیار علاقمند هستم اتفاقاتی که در ورزش کشور افتاده را خودم به عینه ببینم و لازم است برخی از پروژه ها را از نزدیک نظاره گر باشیم تا ببینیم همکاران با توجه شرایط مختلف از جمله کسری ها و شرایط جغرافیایی و خاص چگونه فعالیت می کنند.
سید حمید سجادی بیان کرد: ۱۷ تیم لیگ برتری در سیرجان در باشگاه ها فعالیت می کنند و سیرجان تبدیل به یک شهر ورزشی شده که این به برکت منابع طبیعی ارزشمند و مدیران دلسوز و آگاه و نمایندگان فعال و پای کار شهرستان و استان است.
وی گفت: ساخت و ساز پروژه‌های نیمه تمام اولین اولویت وزارت ورزش و جوانان است چرا که در حال حاضر ۴ هزار پروژه نیمه تمام در سراسر کشور داریم.
انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcaa6n6y49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما