تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۸
۰
plusresetminus
سجادی در افتتاحیه مجموعه مجموعه ورزشی شهید عربنژاد در زرند گفت: تکمیل پروژه های بالای ۸۵ درصد در استان کرمان در اولویت است و تا سال آینده ۲۳ پروژه نیمه تمام در استان به بهره برداری می رسد.
۲۳ پروژه نیمه تمام ورزشی کرمان تا سال آینده به بهره برداری می رسد/ لزوم افزایش ظرفیت های ورزشی بانوان
به گزارش راه آرمان ، سجادی وزیر ورزش و جوانان در دومین روز از سفر خود به استان کرمان با حضور در شهرستان زرند به همراه زینی وند استاندارکرمان، نماینده زرند و کوهبنان در مجلس و جمعی از مسئولان مجموعه ورزشی۴هزارنفری شهید عرب نژاد زرند را افتتاح کرد.

وی در حاشیه این افتتاحیه گفت: این پروژه با ۸ میلیارد تومان شروع شده و هم اکنون ۴۵ میلیارد تومان ارزش دارد.

سجادی افزود: اکنون که این فضا به سرانه ورزشی شهرستان زرند اضافه شد؛ امیدواریم این پیست دو و میدانی از صبح زود تا دیرهنگام تنها نماند و همواره خانواده ها فرزندان خود را در ورزش همراهی کنند چرا که سرنوشت ورزشکاران آینده را خانواده ها رقم می زنند.

 
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژه های نیمه تمام توضیح داد: در شرایط فعلی ۴ هزار  مکان ورزشی نیمه تمام در کشور است که امروز یکی از آنها در زرند به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: ما در تامین منابع محدودیت داریم و سعی ما بر این است برخی از این منابع را از طریق بخش خصوصی و خیرین تامین کنیم تا پروژه ها را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم.

سجادی اتمام پروژه های نیمه تمام در استان کرمان را در اولویت دانست و گفت: در برگشت از این سفر به تهران قول می دهم که تکمیل پروژه های بالای ۸۵ درصد در استان را در اولویت قرار دهیم که ۲۳ پروژه تا حدود یکسال آینده در شرف تکمیل است دوتا از این پروژه ها خوشبختانه در زرند است.


 وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: از اداره ورزش و جوانان شهرستان درخواست دارم نهایت ظرفیت مکان های ورزشی برای ورزش بانوان مجددا تجدیدنظر و برنامه ریزی شود؛ زیرا مادران فردا باید به عنوان محور خانواده مادران سالمی باشند که با ورزش محقق می شود.

انتهای پیام/زرند https://armanekerman.ir/vdccosqsp2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما