تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲
۰
plusresetminus
حمید سجادی گفت: در این دولت مردمی در نظر داریم سفرهای استانی متفاوت از گذشته باشد و از آن جمله جلسه با سمن ها و گروههای مردمی در برنامه ی کاری است.
سفرهای استانی در دولت مردمی متفاوت از گذشته است/ درست عمل کردن در حوزه جوانان ناجی ورزش است
به گزارش راه آرمان شامگاه ۸ مهرماه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولان سمن های استان کرمان گفت: در این دولت مردمی در نظر داریم سفرهای استانی متفاوت از گذشته باشد و از آن جمله جلسه با سمن ها و گروههای مردمی در برنامه ی کاری است.

وی ادامه داد: اگر امروز به افتتاح استخر برویم کار اشتباهی نیست بلکه همراهی و شناسایی بخش خصوصی است، بنده به عنوان وزیر ورزش و جوانان وظیفه دارم به حمایت بخش خصوصی بروم.

سجادی عنوان کرد: وقتی مقام معظم رهبری در جلسه ی دیدار ورزشکاران روی به من فرمودند: «وزیر  شنیدی؟» یعنی کارت شروع شده و اولین وظیفه ی تو این است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: به مسائل باید واقع گرایانه نگاه کرد، زمانی بنده مجری و گزارشگر و کارشناس برنامه های ورزش بودم، سپس برنامه های زنده به ما دادند و‌ واقعا مسئولان را پشت خط می آوردیم و می تکاندیم.

وی افزود:  این در زمانی بود که در کار اجرا نبودم اما روزی که توفیق پیدا کردم و به کار اجرا رفتم پشیمان بودم که اینگونه با مسئولان اجرایی صحبت کردم؛ اتفاقاتی در کار اجرایی می افتد که در هیچ‌کتابی نوشته نشده است.

سجادی توضیح داد: همانطور که مقام معظم رهبری همواره به مشارکت جوانان اشاره داشتند و در بیانیه ی گام دوم، ۴۰ بار از جوانان نام برده اند، جوانان این کشور اصلی ترین تکیه‌گاه‌وزارت ورزش و جوانان هستند از این رو سعی می کنیم برای انجام کارهای بزرگ در پی توسعه و تقویت گروههای مردمی و جوانان باشیم تا در بسیاری امور از آنان استفاده شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: اگر به رسالت خود در حوزه ی جوانان به درستی عمل کنیم این خود می تواند منجی ورزش باشد.

وی ادامه داد: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم، ۴ هزار مکان ورزشی نیمه‌تمام در کشور است و به دنبال این هستیم که این اماکن برای تکمیل به افراد معتمد داده شود اما چه کسی بهتر از سمن ها.

سجادی اظهار کرد: باید در کشور نهضت داوطلبی را راه اندازی کنیم و این سمن ها هستند که می توانند به ملت کمک کنند؛ بخشی از کار سمنها به عنوان کار انقلابی، این است که به مردم اگاهی دهیم اکنون جوانان در شغل یابی، مشاوره ی تحصیلی، شغلی و ... خود دچار مشکل هستند ازاین رو سمن ها باید در آگاهی بخشی مردم پیشگام باشند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که امیدورام  روحیه ی دفاع مقدسی در سمن ها تقویت شود، گفت:در پارالمپیک همیشه افرادی هستند که با برنامه ریزی های خود بهترین نتیجه را می گیرند و من معتقدم کسانی این افراد را مدیریت می کنند که روحیه ی دفاع مقدسی و جهادی دارند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcaw6n6649nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین