کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی یکسال اخیر صورت گرفت؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر به همت سبزقامتان انتظامی فهرج/دستگیری ۱۰۷ نفر در فضای مجازی توسط پلیس فتا

16 مهر 1400 ساعت 20:17

بهنام قلعه خانی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی فهرج در یکسال گذشته بیش از یک تن مواد از نوع شیشه، هروئین، مرفین و تریاک کشف و ضبط شده است.


به گزارش راه آرمان؛ بهنام قلعه خانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فهرج در حاشیه نماز جمعه امروز به مناسبت آغاز هفته ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: برقرای نظم و امنیت و پیشگیری از جرائم دو وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است.

وی افزود: در زمینه اقدامات پیرامون برقراری نظم و امنیت کارهای زیادی طی یکسال اخیر صورت گرفته که رسیدگی به فوریت های پلیسی، دستگیری اتباع بیگانه، دستگیری سارقان، دستگیری مخلان نظم امنیت، کشف مواد مخدر، کشف کالای قاچاق و ... بخشی از آنهاست.

قلعه خانی با بیان اینکه طی یکسال اخیر تعداد ۴۲۹۸ تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ برقرار شده اضافه کرد: از تماس های دریافت شده تعداد ۲۹۰۰ فوریت را همکاران بنده مراجعه کردند و اکثر آنها در صحنه حل و فصل شده اند.

جانشین انتظامی فهرج با اشاره به تلاش دشمن جهت تولید و روانه کردن مواد مخدر به داخل کشور گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر ما در یکسال گذشته بیش از یک تن مواد از نوع شیشه، هروئین، مرفین و تریاک کشف و توانسته ایم دشمن را در زمینه رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.

وی همچنین از دستگیری ۲۴۷۷ نفر اتباع بیگانه، ۳۵ نفر قاچاقچی، ۵۲ خرده فروش موادمخدر و ۱۲۸ نفر سارق خبر داد و اظهار کرد: در بحث سرقت های خرما نسبت به سال قبل موفق تر عمل کرده ایم چرا که قبل از آغاز فصل برداشت این محصول با باغداران و سردخانه داران جلسات توجیهی مناسبی برگزار شد.

قلعه خانی با اشاره به کشف بیش از ۱۴۰ لیتر مشروبات الکلی بیان‌ کرد: همچنین طی این مدت ۲۸۷ دستگاه خودروی اتباع بیگانه و قاچاق مواد مخدر توقیف توسط پلیس راهور توقیف و روانه پارکینگ شدند.

جانشین انتظامی فهرج با بیان اینکه در یکسال اخیر ۲۸۲ مورد اموال مسروقه کشف شده است افزود: بزودی از سامانه نما توسط پلیس آگاهی فهرج رونمایی می شود که طی آن مالباختگان می توانند با مراجعه به این سامانه اموال مسروقه خود را شناسایی و تحویل بگیرند.

وی همچنین با تأکید بر رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا نیروی انتظامی فهرج گفت: در یکسال گذشته تعداد ۱۰۷ نفر از افرادی که قصد سوء استفاده از فضای مجازی را داشتند توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه از راه اندازی نظام وظیفه فهرج خبر داد و اظهار کرد؛ بیش از ۷ سال نظام وظیفه فهرج به مکان دیگری منتقل شده بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم تمام مجوزات آن را اخذ و راه اندازی کنیم.

قلعه خانی پیرامون پلیس راه فهرج - زاهدان نیز گفت: تمام مجوزها لازم جهت راه اندازی این پلیس راه اخذ و بزودی راه اندازی می شود.

وی همچنین در زمینه اقدامات انجام شده در رابطه با مبارزه با شیوع ویروس کرونا بیان کرد: پلیس فهرج‌ از ابتدای شیوع این ویروس منحوس در تمام‌ برنامه ها همراه و همگام با مدافعان سلامت بوده است.  

جانشین انتظامی فهرج در ادامه خواستار استفاده شهروندان از سامانه مها، دوربین مدار بسته، قفل های استاندارد و ایمن، دزدگیر و نصب gps در منازل، فروشگاها و روی خودروها جهت پیشگیری از جرائم شد و خاطرنشان کرد: همکاران بنده در پلیس پیشگیری آمادگی لازم‌‌ را دارند در نصب و راه اندازی موارد اعلامی همکاری لازم را با شهروندان داشته باشند.

قلعه خانی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سامانه پیامکی ۱۱۰ نیز در فهرج راه اندازی شده و در کنار آن شهروندان میتوانند انتقادات، پیشنهادات و پیام های تشکر و قدردانی خود را با برقراری تماس با سامانه ۱۹۷ اعلام نمایند.

انتهای پیام/عباسزاده
 


کد مطلب: 121903

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121903/کشف-بیش-یک-تن-مواد-مخدر-همت-سبزقامتان-انتظامی-فهرج-دستگیری-۱۰۷-نفر-فضای-مجازی-توسط-پلیس-فتا

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir