تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷
۱
plusresetminus
بهنام قلعه خانی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی فهرج در یکسال گذشته بیش از یک تن مواد از نوع شیشه، هروئین، مرفین و تریاک کشف و ضبط شده است.
کشف بیش از یک تن مواد مخدر به همت سبزقامتان انتظامی فهرج/دستگیری ۱۰۷ نفر در فضای مجازی توسط پلیس فتا
به گزارش راه آرمان؛ بهنام قلعه خانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فهرج در حاشیه نماز جمعه امروز به مناسبت آغاز هفته ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: برقرای نظم و امنیت و پیشگیری از جرائم دو وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است.

وی افزود: در زمینه اقدامات پیرامون برقراری نظم و امنیت کارهای زیادی طی یکسال اخیر صورت گرفته که رسیدگی به فوریت های پلیسی، دستگیری اتباع بیگانه، دستگیری سارقان، دستگیری مخلان نظم امنیت، کشف مواد مخدر، کشف کالای قاچاق و ... بخشی از آنهاست.

قلعه خانی با بیان اینکه طی یکسال اخیر تعداد ۴۲۹۸ تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ برقرار شده اضافه کرد: از تماس های دریافت شده تعداد ۲۹۰۰ فوریت را همکاران بنده مراجعه کردند و اکثر آنها در صحنه حل و فصل شده اند.

جانشین انتظامی فهرج با اشاره به تلاش دشمن جهت تولید و روانه کردن مواد مخدر به داخل کشور گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر ما در یکسال گذشته بیش از یک تن مواد از نوع شیشه، هروئین، مرفین و تریاک کشف و توانسته ایم دشمن را در زمینه رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.

وی همچنین از دستگیری ۲۴۷۷ نفر اتباع بیگانه، ۳۵ نفر قاچاقچی، ۵۲ خرده فروش موادمخدر و ۱۲۸ نفر سارق خبر داد و اظهار کرد: در بحث سرقت های خرما نسبت به سال قبل موفق تر عمل کرده ایم چرا که قبل از آغاز فصل برداشت این محصول با باغداران و سردخانه داران جلسات توجیهی مناسبی برگزار شد.

قلعه خانی با اشاره به کشف بیش از ۱۴۰ لیتر مشروبات الکلی بیان‌ کرد: همچنین طی این مدت ۲۸۷ دستگاه خودروی اتباع بیگانه و قاچاق مواد مخدر توقیف توسط پلیس راهور توقیف و روانه پارکینگ شدند.

جانشین انتظامی فهرج با بیان اینکه در یکسال اخیر ۲۸۲ مورد اموال مسروقه کشف شده است افزود: بزودی از سامانه نما توسط پلیس آگاهی فهرج رونمایی می شود که طی آن مالباختگان می توانند با مراجعه به این سامانه اموال مسروقه خود را شناسایی و تحویل بگیرند.

وی همچنین با تأکید بر رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا نیروی انتظامی فهرج گفت: در یکسال گذشته تعداد ۱۰۷ نفر از افرادی که قصد سوء استفاده از فضای مجازی را داشتند توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه از راه اندازی نظام وظیفه فهرج خبر داد و اظهار کرد؛ بیش از ۷ سال نظام وظیفه فهرج به مکان دیگری منتقل شده بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم تمام مجوزات آن را اخذ و راه اندازی کنیم.

قلعه خانی پیرامون پلیس راه فهرج - زاهدان نیز گفت: تمام مجوزها لازم جهت راه اندازی این پلیس راه اخذ و بزودی راه اندازی می شود.

وی همچنین در زمینه اقدامات انجام شده در رابطه با مبارزه با شیوع ویروس کرونا بیان کرد: پلیس فهرج‌ از ابتدای شیوع این ویروس منحوس در تمام‌ برنامه ها همراه و همگام با مدافعان سلامت بوده است.  

جانشین انتظامی فهرج در ادامه خواستار استفاده شهروندان از سامانه مها، دوربین مدار بسته، قفل های استاندارد و ایمن، دزدگیر و نصب gps در منازل، فروشگاها و روی خودروها جهت پیشگیری از جرائم شد و خاطرنشان کرد: همکاران بنده در پلیس پیشگیری آمادگی لازم‌‌ را دارند در نصب و راه اندازی موارد اعلامی همکاری لازم را با شهروندان داشته باشند.

قلعه خانی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سامانه پیامکی ۱۱۰ نیز در فهرج راه اندازی شده و در کنار آن شهروندان میتوانند انتقادات، پیشنهادات و پیام های تشکر و قدردانی خود را با برقراری تماس با سامانه ۱۹۷ اعلام نمایند.

انتهای پیام/عباسزاده
  https://armanekerman.ir/vdcdzf0fsyt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین