تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷
۰
plusresetminus
حجت الاسلام آقاملایی با بیان اینکه امنیت در ایران مستقل است، گفت: قوای مسلح ایران اسلامی نه تنها در کشور مورد اعتماد مردم قرار دارند بلکه در کشورهای منطقه امید و پشتوانه قوی مستضعفان جهان نیز هستند‌.
قوای مسلح ایران پشتوانه قوی مستضعفان جهان هستند
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که صبح امروز به مناسبت آغازین روز از هفته ناجا برگزار شد با تبریک این هفته به فرماندهی و مجموعه انتظامی فهرج گفت: امروز نیروی انتظامی و قوای مسلح ایران از لحاظ جوانمردی، انسانیت و کمک به مستضعفان نمونه هستند.

وی با قیاس رفتار نیروهای مسلح ایران و سایر کشورها گفت: در آمریکا که مجسمه آزادی ساخته اند، مردم از اینکه پلیس آمریکا به آنها ظلم کند ترس و‌ واهمه دارند لیکن در ایران هر کسی که نیروی انتظامی را می بیند احساس امنیت و آرامش می کند.

آقاملایی خاطرنشان کرد:امروز نیروی انتظامی جز عادل ترین و باانصاف ترین نیروهای مسلح‌ جهان است که بر اساس عدالت انصاف، جوانمردی و انسانیت در حال خدمت به مردم هستند.

امام جمعه فهرج در ادامه مبحث نظم و انضباط در نیروهای مسلح را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: امروز جنگ، جنگ ثانیه هاست و اگر نتوانیم در ماموریت ها سریع و منظم واکنش بدهیم دشمن میتواند به ما ضربه بزند.

وی با بیان اینکه امنیت در ایران برخلاف کشورهای اروپایی عاریه ای و قرضی نیست بلکه مستقل است تأکید کرد: قوای مسلح ایران نه تنها در کشور مورد اعتماد مردم قرار دارند بلکه در کشورهای منطقه امید و پشتوانه قوی مستضعفان جهان نیز هستند‌.

قدردانی فرماندار فهرج از زحمات مجموعه انتظامی شهرستان

همچنین امیر باقری زاده فرماندار فهرج‌ در این مراسم با تبریک هفته ناجا از زحمات و تلاش های مجموعه انتظامی فهرج در انجام مأموریت های محوله قدردانی کرد.


وی گفت: پوشش وسعت ۵ هزار کیلومتری فهرج و از طرفی هم مرزی با استان سیستان و بلوچستان دشواری های کار مجموعه انتظامی شهرستان را بیشتر و مأموریت این عزیزان را به نسبت اکثر مناطق کشور متمایز کرده است که با نگاه به این دو موضوع باید بیشتر قدردان زحمات مجموعه انتظامی فهرج باشیم.

باقری زاده همچنین با قدردانی از اعضای شورای اداری به واسطه همکاری و مساعدت با مجموعه انتظامی بیان کرد: همواره به اعضای شورای اداری تاکید شده در همه حال کنار نیروی انتظامی حضور داشته باشند چرا که کمک به نیروی انتظامی را کمک به امنیت خود میدانیم.

فرماندار فهرج نقش بزرگان، ریش سفیدان و سران طوائف در حل و فصل پرونده های قضایی را مهم عنوان و اظهار کرد: این بزرگواران در بسیاری از پرونده های قضایی با ورود خود موجب حل و فصل دعاوی شده اند که جای دارد از مساعدت و همکاری آنان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.


بلو‌چ قومی وفادار به آرمان های نظام و انقلاب است

مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج نیز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی فهرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته ناجا گفت: امروز به برکت خون شهیدان و تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح، امنیت و آرامش مثال زدنی در جای جای ایران اسلامی‌ برقرار است.


وی افزود: ما باید قدردان این امنیت و شخصیت عالی، برجسته و سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری باشیم.

شهیکی اضافه کرد: همگان شاهد بودیم اشرف غنی تکیه به آمریکا داد ولی زیر پایش‌‌ را خالی کردند اما تکیه ملت ایران به مقام‌معظم رهبری است و ایشان مقتدرانه کنار ما ایستاده و همیشه با دعاها و رهنمودهایش ملت ایران را هدایت می کند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه بلوچ قومی وفادار به آرمان های نظام و انقلاب است اظهار کرد: همان طور که مرجع عالی اهل سنت مولانا عبدالحمید فرمودند پیشوا و مقتدای ما مقام معظم رهبری است و به چنین شخصیتی افتخار می کنیم.

وی در ادامه از فرمانده انتظامی فهرج بعنوان فردی مخلص، متعهد و انقلابی نام برد و بیان کرد: جای دارد از جناب سرهنگ رفیع ابادی فرماندهی محترم انتظامی که در همه حال با کمک مجموعه همکاران خود پای کار تامین نظم و امنیت شهرستان هستند تشکر و قدردانی داشته باشم.

شهیکی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات بیکاری جوانان و معیشت مردم گفت: از مرجع قضایی فهرج و فرماندار محترم تقاضا دارم با کسبه ای که با میل و اراده خود قیمت اجناس را افزایش می دهند برخورد کنند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر همچنین به مانند امام جمعه فهرج خواستار حضور ریاست محترم جمهور در این منطقه محروم شد و بیان کرد: از حجت الاسلام رئیسی تقاضا داریم با سفر به شهرستان فهرج از نزدیک با مردم دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdchzznz-23niwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما