تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳
۰
plusresetminus
سرهنگ خلیلی نژاد گفت: در شهریورماه امسال ۱۷درصد کاهش آمار سرقت در فصل برداشت پسته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته ایم که این کاهش آمار در سایه همکاری و تعامل بسیار مثبت رسانه ها با پلیس شهرستان اتفاق افتاده است.
دستگیری ۳۰نفر در بحث جرایم فضای مجازی از ابتدای امسال در انار/کاهش ۱۷درصدی سرقت در فصل برداشت پسته شهرستان
به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ خلیلی نژاد  فرمانده نیروی انتطامی شهرستان انار  به مناسبت هفته ناجا در جمع خبرنگاران گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار‌:«پلیس هوشمند امنیت پایدار»با برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهر انار آغاز میشود و در این هفته برنامه هایی همچون دیدار با خانواده شهدا،تقدیر از مدافعین سلامت و همچنین مسابقات فرهنگی به شکل مجازی برای شهروندان خواهیم داشت.
وی‌در ادامه با تشریح عملکرد پلیس شهرستان انار در ۶ماهه ابتدایی امسال به کاهش آمار سرقت اشاره کرد و گفت: در شهریورماه امسال ۱۷درصد کاهش آمار سرقت در فصل برداشت پسته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته ایم که این کاهش آمار در سایه همکاری و تعامل بسیار مثبت رسانه ها با پلیس شهرستان اتفاق افتاده است.
خلیلی در ادامه با اشاره به راه اندازی پلیس فتا در انار گفت : از ابتدای امسال بیش از ۳۰مورد دستگیری در بحث جرایم اینترنتی داشتیم که از این تعداد جرایم کلاهبرداری، مزاحمت های اینترنتی و توهین و هتاکی به اشخاص به ترتیب بیشترین سهم را داشته اند‌.
وی با تاکید بر نظارت خانواده ها بر عملکرد فرزندان در فضای مجازی گفت: متاسفانه درسایه بی توجهی والدین به فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی بعضا شاهد انحراف و گرفتار شدن نوجوانان در دام های فساد هستیم .

فرمانده انتظامی انار با بیان اینکه پلیس فتا رصد دقیقی بر فضای مجازی دارد از شهروندان خواست ضمن اطمینان داشتن از حفظ آبرویشان مراتب وقوع هرگونه جرمی در این فضا را به پلیس فتا اطلاع دهند.
سرهنگ خلیلی در خصوص آمار کشفیات مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان گفت : در طول ۶ماهه اول امسال ۱۳۸مورد دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و همچنین کشف ۳۵۷کیلوگرم انواع مخدر را داشته ایم که بخشی از این مواد مخدر طی عملیات مشترک با یگان تکاوری استان کشف شده است‌.
فرمانده انتظامی انار همچنین از ادامه پروژه های عمرانی احداث ساختمان جدید فرماندهی انتظامی و همچنین احداث ایست بازرسی در‌ دولاین در ورودی شهرستان انار (محدوده دوراهی دهج)خبر داد .

  https://armanekerman.ir/vdcc0sqs42bqio8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما