تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲
۰
plusresetminus
دبیر ستاد کرونای بافت از ادامه اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان خبر داد.
ادامه اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان  بافتی تا 21 مهر ماه
 
 احسان سلطانی، دبیر ستاد کرونای بافت در گفتگو با خبرنگار راه آرمان از ادامه اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس بعثت ویژه دانش آموزان پسر و مدرسه شریعت ویژه دانش آموزان دختر و پایگاه تجمیعی در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان و والدینشان از این طرح گفت: در بازدیدهای میدانی در پایگاه ها شاهد استقبال خوب دانش آموزان و والدین آنها بودیم.

سلطانی اظهار کرد: سرعت و شتاب واکسیناسیون نوجوانان 18-12سال در یک بازده زمانی کوتاه می تواند  شرایط بسیار خوبی را از نظر طراحی ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون فراهم سازد.

وی با اشاره به مشارکت مجموعه آموزش و پرورش در اجرای این طرح تصریح کرد: امروز شاهد کار تیمی بسیار خوبی در این پایگاهها بودیم که حاصل مشارکت و همگرایی تیم های بهداشت، واحد سلامت نوجوانان و مدارس، مجموعه آموزش و پرورش، اورژانس ۱۱۵و اصحاب رسانه است که جای تشکر و قدردانی دارد. 

وی با بیان این که طرح دانش آموزی تا 21 مهرماه ادامه دارد، اذعان کرد: روزهای آتی در مدارس و پایگاههای دانش آموزی پذیرای نوجوانان و آینده سازان این مرز و بوم هستیم و امیدواریم حجم بالایی از واکسیناسیون و مصونیت سازی این عزیزان انجام شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان با اشاره به این که تعداد دانش آموزان شهرستان بافت 5400 نفر است و از این تعداد گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال 3500 نفر یعنی 65 درصد دز اول را دریافت کرده اند و هدف این طرح جهادی را تسریع و تسهیل  واکسیناسیون دانش آموزان بافتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdkf0fjyt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین