تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳
۰
plusresetminus
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت:

بافت، رابر و ارزوئیه در انتهای جدول خدمات دهی اینترنت

صمدالله محمدی گفت: سه شهرستان بافت و رابر و ارزوئیه در ته جدول از نظر خدمات دهی اینترنت هستند.
بافت، رابر و ارزوئیه در انتهای جدول خدمات دهی اینترنت
به گزارش راه آرمان جلسه بررسی مشکلات روستاهای تابعه بخش خبر با حضور صمدالله محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، حجه الاسلام محمد زاده، امام جمعه محترم شهرستان بافت و بخشدار خبر به همراه مدیران و کارشناسان برخی از ادارات شهرستان برگزار شد.

صمدالله محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حضور حجه الاسلام محمد زاده امام جمعه محترم شهرستان بافت و بخشدار خبر به همراه مدیران و کارشناسان برخی از ادارات شهرستان و دهیاران و شوراهای اسلامی در محل مجتمع آموزشی خبر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و سالروز شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)، به بررسی مشکلات منطقه پرداختند.

محمدی گفت: امیدوارم توفیق داشته باشیم در مسیری که بزرگان ما، پیامبر رحمت و مهرمانی ترسیم کرده اند، بتوانیم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در جلسه آینده کارهایی که در این جلسه پیگیری شدند، نتیجه آن حاصل شود و به سراغ مسائل دیگر بریم افزود: دهیاری ها و خصوصا دهیاری خبر دنبال خلق ثروت باشند و راههای مختلفی وجود دارد و ساده ترین راه برای منطقه خبر گردشگری است و معادنی که در خبر و روستاه های اطراف وجود دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم حرفها و دغدغه هایمان به نتیجه برسد باید یک کار عملیاتی و جدی داشته باشیم و اگر ما بخواهیم به یک نقطه خوب و مطلوب برسیم، باید یک کارگروه جهادی همراه و همدل داشته باشیم و با استفاده از خرد جمعی کارها را به پیش بریم.

محمدی تصریح کرد: اگر ما انتظار داشته باشیم، نماینده یا مسئول دیگری به تنهایی مشکلات را حل کند، این اتفاق نخواهد افتاد و ما باید برای اینکه شان مردم حفظ شود، باید یک ایده جدید مانند جهاد سازندگی در اوایل انتقلاب داشته باشیم و به معنای واقعی کار جهادی انجام شود و به فکر منافع مادی خود نباشیم و کار جهادی و برای مردم انجام شود.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر مدیران از خودشان بگذرند، خیلی از مشکلات حل می شود و مردم هم باید کمک کنند، همانطور که در جهاد سازندگی اول انقلاب همه مردم کمک کردند.

وی در پایان گفت: سه شهرستان بافت و رابر و ارزوئیه در ته جدول از نظر خدمات دهی اینترنت هستند و جلسات متفاوتی داشتیم و مشکلات با حضور مسئولین استانی و کشوری مطرح شد و چندین دکل در سه شهرستان نصب شده و زمانی باید گفت کار انجام شده که مردم دیگر این نگرانی را نداشته باشند.

حجت الاسلام محمد زاده، امام جمعه محترم بافت در این نشست با بیان روایتی از امام رضا (ع) گفت: از نشانه های عبد واقعی و کامل اخلاق است و کمال اخلاق این است که آنچه برای خود می پسندیم برای دیگران هم بپسندیم و آنطور که دوست داریم مردم با ما رفتار کنند با مردم رفتار کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نشانه ها این است که در شرایط سخت به یاری دیگران بشتابیم و از دیگر نشانه های کمال انسان نماز است و در موقع نماز دست از هر کاری بکشد و بسوی نماز شتاب کند.

وی تصریح کرد: جای بسی گلایه است از کسانی که صدای اذان را می شنوند ولی بسوی نماز شتاب نمی کنند.

محمد زاده با بیان اینکه وقتی دین بیاید همه چیز همراه خود می آورد، پس همانطور که به مسائل مادی حساس هستیم به مسائل دینی هم حساس باشیم اظهار کرد: با توجه به اینکه در بیشتر سفرها همراه مسئولین هستم و دغدغه های مردم را میشنویم، بیشتر دغدغه ها جنبه مادی گرفته و دارد و هیچ جا نشنیده ام که فردی یا مسئولی بگوید ما یک روحانی فعال میخواهیم، چراکه یک روحانی فعال در یک منطقه کار خیلی ها رو از جمله سپاه، شهردار، نیروی انتظامی و ... را انجام میدهد. https://armanekerman.ir/vdchqznzv23niwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما