کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده پنج شهر جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی:

اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در اولویت باشد

20 مهر 1400 ساعت 12:45

شکرالهی گفت: هماهنگی برای به‌کارگیری و اشتغال فرزندان خانواده محترم شهداء، جانبازان و آزادگان در بخش‌های دولتی و غیر دولتی شهرهای حوزه انتخابیه و شهرستان‌های همجوار در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.


منصور شکراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص دیدار با رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران کشور اظهار کرد: یکی از مواردی که برای خانواده جانبازان باید مورد توجه قرار گیرد، برقراری مستمری جانبازان زیر ۲۵ درصد پنج شهرستان جنوبی استان کرمان و همچنین کمک شهریه تحصیلی به فرزندان این جانبازان در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: هدیه ازدواج برای خانواده محترم شهداء، جانبازان و آزادگان که از سال ۱۳۹۴ به دلایل نامعلوم متوقف شده است، باید پیگیری شود.

شکرالهی بیان کرد: هماهنگی برای به‌کارگیری و اشتغال فرزندان خانواده محترم شهداء، جانبازان و آزادگان در بخش‌های دولتی و غیر دولتی شهرهای حوزه انتخابیه و شهرستان‌های همجوار در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل سکونت و اسکان خانواده محترم شهداء، جانبازان و آزادگان در پنج شهرستان حوزه انتخابیه از جمله  مسائل و درخواست‌های این اقشار ولایتمدار است.

وی خاطرنشان کرد: استقرار دفتر بنیاد شهید در شهرستان‌های رودبار جنوب و فاریاب از جمله نیازهای این منطقه است.

نماینده مجلس یادآور شد: با عنایت به اینکه پنج شهرستان جنوبی استان کرمان فاقد کمیسیون مرکزی برای رسیدگی و اعزام هیئت کمیسیون به درخواست امور ایثارگران از جمله تعیین درصد جانبازی و... است، این موضوع موجب شده با توجه به بعد مسافت و شرایط جسمی و معذوریت‌های مالی، این مجموعه در گرفتن خدمات و تردد به مرکز استان سختی‌های فراوانی را متحمل شوند که در این خصوص پیشنهاد می‌شود کمیسیونی جهت رسیدگی به امور ایثارگران در چارچوب خدمات‌دهی به این قشر بزرگ و محبوب  در شهرستان کهنوج تشکیل شود.
انتهای پیام/پناهی


کد مطلب: 121978

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121978/اشتغال-فرزندان-شهدا-ایثارگران-اولویت-باشد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir