تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
۰
plusresetminus
محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت افزود : همه ما مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های خانواده شهدا هستیم و رشادت آن ها و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان همواره قابل تقدیروغرور آفرین  است و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان و نهادها است.
خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان و نهادها است
به گزارش "راه آرمان" در این مراسم که با حضورمحمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت و محمد چهارشنبه سوری رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان و جمعی از معاونین و کارشناسان این دو مجموعه صورت پذیرفت ،  محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت اظهار داشت : همه ما مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های خانواده شهدا هستیم و رشادت آن ها و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان همواره قابل تقدیروغرور آفرین  است.

 وی اذعان داشت : خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان و نهادها است و اداره بهزیستی شهرستان جیرفت توانسته با جذب ۴نفر از خانواده شهداء و ایثارگران بخش ناچیزی از وظیفه خود را در مقابل این خانواده ها ایفا کند.

  در ادامه مراسم محمد چهارشنبه سوری رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون جان‌فشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند. وی با اشاره به اینکه در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آن‌ها یاد و خاطره آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها  به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

گفتنی است درپایان از پرسنل  خانواده شهداء وجانبازان شاغل در بهزیستی با تقدیم لوح سپاس و هدایا تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcjv8evmuqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما