تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱
۱
plusresetminus
صادقی از توزیع دو میلیون و 680 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب پویش اطعام حسینی خبر داد و گفت: هم چنین در این پویش 58 هزار و 588 سبد کالا بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.
توزیع بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان در پویش ملی اطعام حسینی
به گزارش راه آرمان؛ یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ضمن قدردانی از مشارکت خوب مردم خیر و نیکوکار استان در طرح اطعام و احسان حسینی افزود: در ماه محرم و صفر در قالب طرح اطعام حسینی دو میلیون و 680 هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از 66 میلیارد تومان با مشارکت خیران و با همکاری مراکز نیکوکاری پخت و بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

وی از فعالیت ۳۱۸ آشپزخانه در طرح اطعام حسینی در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: فعالیت این آشپزخانه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به‌طور کامل مردمی و زیر نظر مراکز نیکوکاری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از توزیع 58 هزار و 588 سبد کالا به ارزش 10 میلیارد تومان در قالب طرح اطعام و احسان حسینی میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند استان خبر داد و بیان کرد: هم‌چنین در قالب این طرح 91 هزار و 467 سبد بهداشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین مددجویان استان توزیع‌شده است.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdcb55b8zrhb5gp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین