تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۵
۰
plusresetminus
بلوچ زاده دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان زرند گفت: در مهرماه سال جاری یکصد و بیست میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به حساب خانواده نیازمند زندانیان که دارای فرزند محصل می باشند واریز شده است.
شصت خانواده نیازمند زندانی کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند
به گزارش راه آرمان، بلوچ زاده دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان زرند در حاشیه جلسه هیئت مدیره انجمن ضمن اشاره به کمکهای حمایتی این موسسه در شش ماهه نخست امسال که رقم آن به دو میلیارد و پانصد میلیون ریال بالغ گردیده اظهار داشت در مهرماه سالجاری یکصد و بیست میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به حساب خانواده نیازمند زندانیان که دارای فرزند محصل می باشند واریز شده است.

 ایشان در خصوص فعالیت‌های انجمن طی یک ساله گذشته افزود: خوشبختانه با حرکت رو به رشد انجمن که پس از تغییر مدیر عامل شاهد آن بوده‌ ایم اقدامات بسیار خوبی پیرامون برنامه‌های اقتصادی ، فرهنگی ، آموزشی و حمایتی صورت گرفته که جا دارد از تلاش‌های آقای رضا يزدانپناه مدیر عامل و همراهی اعضای هیئت مدیره و کارکنان خدوم انجمن تقدیر و تشکر نمائیم.

شایان ذکر است در نیمه اول سال جاری 250 بسته گوشت گرم 2 کیلوئی و 100 عدد کارت الکترونیکی خرید کالا به مددجویان تحت پوشش اهداء و بیش از 150 کمک هزینه نقدی به حساب خانواده نیازمند زندانیان زرند واریز شده است.

انتهای پیام/زرند https://armanekerman.ir/vdcdxx0fnyt0xz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما