کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت دهه گرامیداشت وقف؛

همایش تجلیل از یاوران و متولیان وقف در زرند برگزار شد

21 مهر 1400 ساعت 16:45

علی صادق زاده فرماندار زرند در این مراسم وقف را به عنوان صالحات باقیات بی نظیر و ظرفیتی بالقوه جهت مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات، مفاسد و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان معرفی کرد.


به گزارش راه آرمان، امروز 21 مهرماه، همزمان دهه گرامیداشت وقف، همایش تجلیل از  متولیان، خیرین، واقفین، هیئت امناء و دست اندر کاران بقاع متبرکه و موقوفات شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام غفوری امام جمعه ریحانشهر، حجت الاسلام قادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه، واقفان و خادمان مساجد و جمعی از مسئولان اجرایی و روحانیون شهرستان، در محل آستان مقدس امامزاده خواجه ابوالرضا (ع) روستای مطهر آباد زرند برگزار گردید.

علی صادق زاده فرماندار زرند در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش های خالصانه واقفین، خیرین و همه کسانی که یاری رسان جهت ترویج فرهنگ غنی وقف در سطح جامعه هستند، وقف را به عنوان صالحات باقیات بی نظیر و ظرفیتی بالقوه جهت مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات، مفاسد و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان معرفی کرد.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، از متولیان و برگزیدگان هیئت‌ امنای مساجد، مسابقات قرآنی، بقاع متبرکه و تعدادی از خیرین و واقفین فعال و نمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/زرند


کد مطلب: 122030

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122030/همایش-تجلیل-یاوران-متولیان-وقف-زرند-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir