کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار زرند مطرح کرد:

لزوم تصویب و اجرای طرح‌های با نیاز محدود آبی

22 مهر 1400 ساعت 7:24

فرماندار زرند در کار گروه رفع موانع تولید با اشاره به کمبود و بحران آب در شهرستان ، بر اجرای طرح‌های با نیاز کمِ آبی تاکید کرد.


به گزارش راه آرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند در کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان که با حضور تعدادی از مسئولین اجرایی در فرمانداری زرند  برگزار شد، گفت: اولویت کارگروه رفع موانع تولید شهرستان، با طرح‌های نوآورانه و جدید متناسب با شرایط اقلیمی، اقتصادی، کم آبی، اجتماعی و فرهنگی زرند با اشتغالزایی و بهره وری حداکثری است که مورد بررسی کارشناسان خبره در این کارگروه قرار می‌گیرد.

اوبا اشاره به کمبود و بحران آب در شهرستان و استفاده بهینه از منابع آبی، بر لزوم توجه به تصویب و اجرای طرح‌های با نیاز کم و محدود به منابع آبی تاکید کرد.

صادق زاده همچنین با بیان اینکه امروز با بهره برداری از کارخانه یک میلیون و هفتصد هزارتنی فولاد زرند ایرانیان، شاهد رونق و جهش تولید، اقتصادی، اشتغالزایی و درآمدزایی مطلوبی در سطح شهرستان هستیم، بر لزوم سرمایه گذاری در طرح‌های صنایع کوچک جنبی و تکمیلی صنعت فولادسازی نیز تاکید کرد.

فرماندار زرند از تصویب و موافقت با بیش از ۴۰ طرح تولیدی، کشاورزی، دامداری و ورزشی در شهرستان و همچنین اختصاص زمین رایگان دولتی به کارآفرینان و سرمایه گذاران جهت مساعدت در تسریع راه اندازی پروژه‌ها از اول سالجاری تا کنون خبر داد.

او عملکرد دستگاه‌های اجرایی را درسال جاری برای رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی مناسب ارزیابی کرده و از تلاش‌ها و اهتمام ویژه آن‌ها در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، قدردانی کرد.

در این جلسه که با حضور تعدادی از سرمایه گذاران، کارآفرینان و متقاضیان طرح‌های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و ورزشی همراه بود، درخواست‌های آنان مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/زرند


کد مطلب: 122032

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122032/لزوم-تصویب-اجرای-طرح-های-نیاز-محدود-آبی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir