تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲
۰
plusresetminus
در نشست نماینده زرند و کوهبنان با رییس بنیاد شهید مطرح شد؛

معیشت ایثارگران ، طرح‌های اشتغالزایی و ساماندهی گلزار شهدای زرند و کوهبنان

نماینده مردم زرند و کوهبنان به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار کردند.
معیشت ایثارگران ، طرح‌های اشتغالزایی و ساماندهی گلزار شهدای زرند و کوهبنان
به گزارش راه آرمان، در این دیدار درباره مباحث مهمی چون تسریع در ساماندهی ویژه گلزار شهدای استان کرمان و شهرستان های زرند و کوهبنان ، مسایل معیشتی ایثارگران، طرح‌های اشتغال‌زایی و... تبادل‌نظر شد.

در این نشست نماینده مردم زرند و کوهبنان انتصاب دکتر قاضی‌زاده هاشمی به ریاست بنیاد شهید را تبریک گفت و با یادآوری توانمندی ایشان، برای معاون رییس‌جمهور آرزوی توفیق کرد.

عفت شریعتی نایب رئیس مجمع نمایندگان استان پیگیری تغییر وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در صنایع و معادن ، ساماندهی گلزار شهدا شهرستان های زرند و کوهبنان،برنامه ریزی و اهتمام ورزید به بحث فرهنگ دفاع مقدس و شهدا ، حل مشکل فرزندان ایثارگران ، پیگیری درخواست خانواده ۶ تن از جهادگران درگذشته اداره برق در اثر حادثه واژگونی خودرو به عنوان شهید خدمت را از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار شد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این نشست با اظهار خشنودی از تجدید دیدار با نمایندگان استان کرمان ، گفت: من هنوز هم خودم را همکار نمایندگان می‌دانم.

وی افزود: برای بهبود اوضاع معیشتی خانواده شهدا و ایثارگران باید در مجلس کمک شود تا بتوانیم این مسأله را از پایه تقویت کنیم.

قاضی زاده هاشمی در پایان قول پیگیری مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان استان کرمان را داد.

انتهای پیام/زرند https://armanekerman.ir/vdciprazpt1aru2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما