کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادواره ۱۶ شهید مدافع حرم شهرستان های رفسنجان و انار برگزار شد

24 مهر 1400 ساعت 10:54

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) یادواره ۱۶ شهید مدافع حرم شهرستان های رفسنجان و انار و گرامیداشت یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در کشکوئیه برگزار شد.


به گزارش راه آرمان؛ روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) یادواره ۱۶ شهید مدافع حرم شهرستان های رفسنجان و انار و گرامیداشت یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی دهقان رجبی رئیس بنیاد شهید شهرستان رفسنجان، مداحی حجت الاسلام رحمانی و روایت گری سیره شهدا سرهنگ صباغ در محل مدرسه داوودی حسین آباد کشکوئیه با حضور مردم، خانواده شهدا و مسوولان رفسنجان، شهر و بخش کشکوئیه برگزار شد.

دهقان رجبی در این یادواره با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: اگر ایثارگری و فداکاری، بصیرت و معنویت شهدا به ما تذکر داده نشود و از آن یاد نکنیم ممکن است یاد آنها کمرنگ شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان با بیان اینکه شهدا درس های زیادی به ما دادند، افزود: دشمن شناسی یکی از درس هایی است که شهدا با پیش قدم شدنشان در جبهه علیه دشمن به ما آموزش دادند و با ایستادگی پرچم حق را برافراشته نگه داشتند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا در هر کجا و زمان که نیاز بود گوش به فرمان ولایت فقیه بودند و حضور داشتند.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 122062

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122062/یادواره-۱۶-شهید-مدافع-حرم-شهرستان-های-رفسنجان-انار-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir