تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳
۰
plusresetminus
بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان خبر داد؛

ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان دستگیر شد

محمد قریب از دستگیری فرد ضارب به آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان خبر داد.
ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان دستگیر شد
به گزارش راه آرمان، محمد قریب در گفتگو با خبرنگار ما؛ از دستگیری فرد ضارب به آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان خبر داد و گفت: فرد ضارب بازداشت شده و هم اکنون در زندان رفسنجان به سر می برد.

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان عنوان کرد: طبق ماده ۷ قانون حمایت از آمران به معروف ناهیان از منکر مجازات اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر نمایند از نظر قانونی قابل تخفیف و یا تعلیق نیست و صدور حکم مجازات، قابل تعویق نیست.

وی اظهار کرد: فراموشی فریضه امر به معروف و نهی از منکر باعث بروز برخی تخلفات بلکه جرائم شده که با عمل به این واجب میتوان از آنها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ابراز کرد:  اگر در شهرستان مواردی پیش آید ما در راستای اجرای این قانون به پرونده های این موارد در دادسرای رفسنجان رسیدگی لازم را خواهیم کرد.

گفتنی است جلیل شعبانی جوان ۳۹ ساله رفسنجانی در تاریخ ۲ مهرماه ۱۴۰۰ پس از امر به معروف و نهی از منکر دو جوان که برای دو خانم ایجاد مزاحمت کردند، مورد جراحت توسط آنان قرار می گیرد که فرد بازداشت شده، متهم اصلی پرونده می‌باشد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdchwinz-23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما