تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸
۰
plusresetminus
مجید زنداقطاعی گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی در کشور، موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با جدیت و حساسیت بیشتری مدنظر قرار بگیرد.
مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت بیشتر دنبال شود
به گزارش راه آرمان: مجید زنداقطاعی، فرماندار بافت در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بافت که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی در کشور نباید از موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز غافل شویم.
وی تاکید کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با جدیت و حساسیت بیشتری مدنظر قرار بگیرد و در این زمینه می بایست با تمام توان و هماهنگی های لازم  فعالیت خود را مضاعف کرده تا بتوانیم نتایج مطلوب تری بدست آوریم.
زنداقطاعی بر لزوم اجرای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد قاطع و جدی با مسئله قاچاق کالا تأکید و اضافه کرد: به‌منظور افزایش توان رقابتی تولیدات ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی نیازمند یک برنامه عملیاتی جامع از سوی دستگاه‌های اجرایی به ویژه اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم.
 فرماندار شهرستان بافت با اشاره به برگزاری جلسات بصورت منظم و مستمر و پیگیری مصوبات کمیسیون به دستگاه های متولی اعلام کرد: برنامه ها، راهکارها و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بافت ارسال نمایند.

در پایان جلسه اعضای کمیسیون پس از بحث و تبادل نظر، برخی مشکلات و پیشنهادات را ارائه نموده و برای بهبود کار مصوباتی نیز به تصویب رسید.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcc0iqsp2bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما