کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار زرند:

هر واحد تولیدی چراغ امیدی در دل شهرستان است

27 مهر 1400 ساعت 19:50

فرماندار زرند در نشست کارگروه تولید و‌رفع موانع تولید بیان کرد: اینکه ایجاد هر واحد تولیدی چراغ امیدی در دل شهرستان می باشد.


به گزارش راه آرمان، در نشست کارگروه تولید و رفع موانع شهرستان که در فرمانداری زرند برگزار شد، ابراهیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه شهرستان با اشاره به میزان تعهد استغال شهرستان برای سال 1400گفت: با گذشت 6ماه از سال  دو اداره ی میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری و اداره تعاون کار رفاه اجتماعی تمام تعهد سالانه ی خود را  حتی تا  دو برابر بیشتر  از  تعهد خود  عمل کرده اند.

ابراهیمی افزود: باید  تلاش کنیم از فرصتهای موجود  برای  اشتغال استفاده کنیم.

فرماندار زرند در حاشیه ی این نشست گفت: برخی  گره هایی  که  در مسیر  تولید و سرمایه گزاران وجود دارد  با نگاه تعاملی  قابل حل است و نباید دست روی دست بگذاریم تا گره ها  پیچیده تر و باز کردن آن سخت تر شود چرا که جامعه  ما  تشنه ی تولید و اشتغال است و هیچگاه از مسئولان خود  نمی پذیرند که در مسیر خدمت به جامعه، دچار رخوت و سستی  شوند حتی اگر یک ساعت تا پایان دوره ی مسئولیت زمان داشته باشند.

فرماندار زرند با اشاره به  اینکه ایجاد هر واحد تولیدی،  چراغ امیدی در دل شهرستان روشن خواهد کرد افزود: با اینکه در حوزه های مختلف اقدامات خوبی طی سالهای اخیر انجام شده ولی ما هنوز تا رسیدن به  نقطه ی آرمانی فاصله داریم و می طلبد تا با همدلی و هم افزایی برای رسیدن به این نقطه تلاش مضاعف شود.

انتهای پیام/زرند


کد مطلب: 122155

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122155/واحد-تولیدی-چراغ-امیدی-دل-شهرستان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir