تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱
۰
plusresetminus
فرماندار زرند گفت: جشنواره هایی که طبق تقویم تنظیم شده از سوی میراث فرهنگی زرند بصورت خاص و ویژه با رعایت دستورالعملهای بهداشتی آغاز خواهد شد.
سوت قطار جشنوارهای زرند  از  شهر گردشگری خانوک به صدا در می آید
به گزارش راه آرمان؛ فرماندار زرند در نشستی که با حضور رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی برگزار شد با اعلام اینکه  جشنواره های زرند  در سطح  کشور  بدلیل مشارکت مردمی رتبه ی قابل ملاحظه ای داشته افزود: جشنواره هایی که  طبق تقویم تنظیم شده از سوی میراث فرهنگی زرند  بصورت خاص و ویژه برگزار میشد  بدلیل شرایط کرونایی به مدت قریب 2سال تعطیل شده بود  با رعایت دستورالعملهای بهداشتی  آغاز خواهد شد.

صادق زاده افزود: تمام عوامل اجرایی و غرفه داران و فروشندگان و هنرمندانی که در جشنواره های شهرستان  شرکت می کنند الزاما باید کارت واکسیناسیون کرونا  را  به همراه داشته باشند و از فعالیت عوامل اجرایی که فاقد کارت واکسیناسیون باشند  جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه  انتظار داریم تمام شهروندان و علاقمندان نیز  نسبت به واکسیانسیون اقدام و در این جشنواره ها   با  رعایت شیوه نامه ها  و  ماسک  شرکت کنند.

فرماندار زرند با تاکید بر اینکه  جشنواره های زرند   به خوبی   جای خود را  در بین شهروندان و اهالی روستاها  و حتی گردشگران باز کرده است گفت: نتایج مثبت جشنواره های  زرند  قابل توجه است  و  باید تمام دستگاهها و ادارات  نهایت همکاری  برای اجرای خوب این  رویدادها  بکار بندند تا رضایتمندی مخاطبان  بیشتر از گذشته شود.

محمد اسلامی هم با تقدیر از نگاه فرماندار شهرستان به رخدادهای گردشگری گفت: هدف گذاری ما این است  که  سطح کمی و کیفی  جشنواره ها  را  افزایش دهیم و این به برکت مشارکت ، همت ، همدلی و همراهی  مردم و مسئولان  دست یافتنی است.

رییس میراث زرتد با بیان اینکه  جشنوارهای شهر جشنواره های ایران  کاملا  مردمی  و  بدون هیچ هزینه ی دولتی انجام میشود  آن را  دلیل  پویایی و تداوم  این  حرکت در کشور عنوان کرد و گفت: اکنون  زرند  بعنوان پایتخت جشنواره های ایران   جایگاه خاصی پیدا کرده  و  تلاش می کنیم  این  اتفاق بزرگ  را  حفظ و ارتقاء بخشیم .

انتهای پیام/زرند https://armanekerman.ir/vdcenw8zpjh8wzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما