کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از وقفه ای دو ساله؛

سوت قطار جشنوارهای زرند از شهر گردشگری خانوک به صدا در می آید

27 مهر 1400 ساعت 19:51

فرماندار زرند گفت: جشنواره هایی که طبق تقویم تنظیم شده از سوی میراث فرهنگی زرند بصورت خاص و ویژه با رعایت دستورالعملهای بهداشتی آغاز خواهد شد.


به گزارش راه آرمان؛ فرماندار زرند در نشستی که با حضور رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی برگزار شد با اعلام اینکه  جشنواره های زرند  در سطح  کشور  بدلیل مشارکت مردمی رتبه ی قابل ملاحظه ای داشته افزود: جشنواره هایی که  طبق تقویم تنظیم شده از سوی میراث فرهنگی زرند  بصورت خاص و ویژه برگزار میشد  بدلیل شرایط کرونایی به مدت قریب 2سال تعطیل شده بود  با رعایت دستورالعملهای بهداشتی  آغاز خواهد شد.

صادق زاده افزود: تمام عوامل اجرایی و غرفه داران و فروشندگان و هنرمندانی که در جشنواره های شهرستان  شرکت می کنند الزاما باید کارت واکسیناسیون کرونا  را  به همراه داشته باشند و از فعالیت عوامل اجرایی که فاقد کارت واکسیناسیون باشند  جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه  انتظار داریم تمام شهروندان و علاقمندان نیز  نسبت به واکسیانسیون اقدام و در این جشنواره ها   با  رعایت شیوه نامه ها  و  ماسک  شرکت کنند.

فرماندار زرند با تاکید بر اینکه  جشنواره های زرند   به خوبی   جای خود را  در بین شهروندان و اهالی روستاها  و حتی گردشگران باز کرده است گفت: نتایج مثبت جشنواره های  زرند  قابل توجه است  و  باید تمام دستگاهها و ادارات  نهایت همکاری  برای اجرای خوب این  رویدادها  بکار بندند تا رضایتمندی مخاطبان  بیشتر از گذشته شود.

محمد اسلامی هم با تقدیر از نگاه فرماندار شهرستان به رخدادهای گردشگری گفت: هدف گذاری ما این است  که  سطح کمی و کیفی  جشنواره ها  را  افزایش دهیم و این به برکت مشارکت ، همت ، همدلی و همراهی  مردم و مسئولان  دست یافتنی است.

رییس میراث زرتد با بیان اینکه  جشنوارهای شهر جشنواره های ایران  کاملا  مردمی  و  بدون هیچ هزینه ی دولتی انجام میشود  آن را  دلیل  پویایی و تداوم  این  حرکت در کشور عنوان کرد و گفت: اکنون  زرند  بعنوان پایتخت جشنواره های ایران   جایگاه خاصی پیدا کرده  و  تلاش می کنیم  این  اتفاق بزرگ  را  حفظ و ارتقاء بخشیم .

انتهای پیام/زرند


کد مطلب: 122156

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122156/سوت-قطار-جشنوارهای-زرند-شهر-گردشگری-خانوک-صدا-می-آید

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir