تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
۰
plusresetminus
هفتمین اهدای عضو در سال 1400 در رفسنجان؛

جوان ۳۶ساله رفسنجانی به یک بیمار نیازمند زندگی بخشید

جوان ۳۶ ساله رفسنجانی به نام هادی رهبر مقدم با اهدای کبد خود به یک بیمار نیازمند زندگی بخشید.
جوان ۳۶ساله رفسنجانی به یک بیمار نیازمند زندگی بخشید
به گزارش راه آرمان؛  مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرد جوان ۳۶ساله رفسنجانی به نام هادی رهبر مقدم با اهدای کبد خود به یک بیمار نیازمند زندگی بخشید.
 
زهرا عظیمی افزود: این پدر جوان که در روز ۲۲ مهر ماه به دلیل  سانحه ای دچار مرگ مغزی شده بود و ۲۷ مهر ماه پس از تایید مرگ مغزی وی توسط اعضای تیم پزشکان متخصص و رضایت خانواده کبد خود را به بیمار نیازمند اهدا کرد.

عظیمی با تشکر از خانواده رهبر مقدم  توضیح داد: این جوان ایثار گر  از اهدا کنندگان همیشگی خون نیز بوده است.

مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو ادامه داد: این هفتمین  عمل اهدای عضو در سال جاری است که در اتاق عمل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان انجام و کبد بعد از برداشت به شیراز منتقل شد.

وی با  قدردانی از اعضا تیم پزشکان متخصص و خانواده های اهدا کننده گفت: سلامت یک پدیده اجتماعی است و دستیابی به این مهم باید با تلاش همه انجام شود و تمام هدف ما در تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان این است که امید را زنده نگه داریم تا حتی یک بیمار هم فرصت خود برای ادامه حیات  از دست ندهد.

این مسئول دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: پیکر این جوانمرد ایثارگر صبح پنجشنبه ساعت ۹ در آرامستان و در قطعه نام آوران اهدای عضو به آرامش ابدی خود می رسد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcgux9q3ak9xq4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما