تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۵
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان زرند در جلسه هماهنگی پروژه فاضلاب شهرستان زرند:

سهل انگاری در نظارت بر اجرای اصولی و کارشناسی پروژه فاضلاب زرند پذیرفته نیست

با پیگیری های صورت گرفته خبرنگار راه آرمان در زرند فرماندار زرند با تاکید بر لزوم نظارت دستگاه های مربوطه، گفت: سهل انگاری در نظارت بر اجرای اصولی و کارشناسی پروژه فاضلاب زرند پذیرفته نیست.
سهل انگاری در نظارت بر اجرای اصولی و کارشناسی پروژه فاضلاب زرند پذیرفته نیست
به گزارش راه آرمان ، جلسه هماهنگی پروژه فاضلاب به ریاست علی صادق زاده فرماندار و با حضور رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر، محمد منصوری سرپرست شهرداری، اعضای شورای شهر زرند و مهندس خسروی مدیر پروژه فاضلاب زرند برگزار گردید.

فرماندار شهرستان زرند در این نشست ضمن تاکید بر لزوم عقد قرارداد جدید فی مابین مدیران پروژه فاضلاب و شهرداری جهت لکه گیری نوارهای حفاری شده با توجه به نوسانات قیمت ها، گفت: هرگونه سهل انگاری در نظارت بر اجرای اصولی و کارشناسی این پروژه پذیرفته نیست.  

صادق زاده ضمن تقدیر از صبوری و نجابت مردم زرند در اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه، تعهد شرکت فولاد زرند ایرانیان جهت اجرای با کیفیت طرح را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: پیمانکاران موظف  و متعهد به انجام با کیفیت کار میباشند که لزوم نظارت دستگاه های مربوطه را می رساند.

در ادامه عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند نیز با بیان اینکه هدف از اجرای پروژه فاضلاب رفاه جامعه است و این هدف نباید به تباهی بیانجامد اضافه کرد: با توجه به نزدیکی فصل زمستان پرکردن نوارهای حفاری باید با استاندارد و با کیفیت تمام انجام شود تا مشکل خاصی جهت عبور و مرور همشهریان پیش نیاید.

وی با اشاره به نظارت کمیسیون فنی شورای شهر زرند بر سرعت پروژه و دقت و تعهد کار، بر پرداخت بدهی های معوقه به شهرداری تاکید کرد.

محمد منصوری سرپرست شهرداری زرند نیز با بیان اینکه بالطبع با بالا رفتن سرعت پروژه باید سرعت همکاران شهرداری نیز در لکه گیری نوارهای حفاری شده جهت رفاه حال همشهریان افزایش پیدا کند، اظهار کرد: این مهم بسته به پرداخت هزینه قرار داد در اسرع وقت است.

وی ادامه داد: مدیران پروژه فاضلاب باید تعهد به شهرداری را مدنظر قرار بدهند چون لکه گیری نوارهای حفاری شده از سوی شهرداری هزینه بالایی دارد که باید این مهم مدنظر و بازبینی قرارداد قرار بگیرد و هزینه ها پوشش داده شود.

مهندس خسروی مدیر پروژه فاضلاب زرند در پایان ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه یادآور شد: بیش از 200 کیلومتر از مجموع 345 کیلومتر اجرای خط انتقال پروژه فاضلاب زرند اجرا شده که نشان از پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصدی کار و توسعه متوازن در مجموع اجرای خط انتقال رفت و برگشت و احداث تصفیه خانه فاضلاب بوده است.

انتهای پیام / قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcbw5b8grhb58p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما