کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرلشکر سلامی در بازدید توان رزم یگان عملیاتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی:

چین و چروک پیری و کهنگی بر سیمای استکبار نمایان است

28 مهر 1400 ساعت 18:21

سرلشکر حسین سلامی گفت: قیافه استکبار در هم فرو شکسته است چین و چروک پیری و کهنگی بر سیمای استکبار نمایان است شما آنها را می بینید.


به گزارش راه آرمان؛ سرلشکرسلامی در بازدید و ارزیابی توان رزم یگان عملیاتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تبریک میلاد پیامبر عظیم و الشان وهفته وحدت گفت: از خداوند متعال سپاسگزارم که چشمان ما را به روئیت رخسار معنوی و نورانی برادران عزیزمان در  یگان امنیتی شهید والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی روشن کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: استان کرمان سرزمین انسان های کریم و شریف است و در هر نقطه آن عطر دل انگیز وجود ملکوتی و هزاران شهید عالی مقام و در صدر آنها شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی می درخشد.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همه جا این عطر و رایجه مشام جویندگان معرفت و معنویت را نوازش می دهد و همه جوانان این دیار خود را امتدادی از آن شهیدان سرافراز و خصوصا نور چشم ملت ایران می دانند و اینگونه هم هست.

سرلشکر حسین سلامی ادامه داد: وقتی ما صف های با اراده، عازم، مصمم و با صلابت شما برادران عزیز بسیجی را در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی در هر جبهه و سنگری می بینیم نشاط و شادابی روحی پیدا می کنیم.

این مقام مسئول گفت: کمتر از تعداد شما عزیزانی که در این میدان هستید در عاشورا، آن واقع اعجاب برانگیز را رقم زد و با شکوه ترین حماسه خلقت خلق شد

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر یک از شما عزیزان یک ستون مستحکم برای حفظ بنای با عظمت اسلام و انقلاب در این سرزمین هستید.

وی افزود: شما از میان همه کشش های متنوع از میان این جهان پر از پیچیدگی، جهان جولان شیاطین که فرییکارانه تلاش می کنند قلب ها و ذهن های جوانان ما را از اسلام و ایمان منحرف کنند، میدان جهاد را انتخاب کرده اید.

سرلشکر سلامی با اشاره به تعبیر امیر المومنان (ع) که فرموده بودند «کسانی که لباس جهاد را بر تن کرده اند ضامن عزت و بقا و امنیت و آرامش مسلمانان هستند»، تصریح کرد: سپرهای بلای مردم و دژ مستحکم دفاع از حقیقت، دفاع از حریت و آزادگی، دفاع از شرف، دفاع از استقلال هستید و اگر کسی به تعبیر امیر المومنان (ع) لباس جهاد را از تن بدر کند، خداوند بر این جامعه لباس ذلت می پوشاند پس شما مظاهر عزت و سربلندی و سرافرازی ملت عزیز ایران هستید.

این مقام مسئول گفت: هیچ ملتی بدون داشتن جوانانی فداکار، قائم و استوار باقی نمی ماند خصوصا کشوری همانند ایران سربلند که در میان جبهه های متراکمی از شیاطین شرق و غرب عالم احاطه شده است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: قدم های استوار و قلب های مستحکم و مطمئن شما است که روح مقاومت را در جهان اسلام منتشر و حقیقت مقاومت را همانند رودهایی بهم پیوسته جاری ساخته است.

این مقام مسئول افزود: دشمن تک تک شما را می بیند و محاسبه می کند وقتی این عزم و همتهای بلند و این افق های دوردست، این قله های رفیع معرفت و انسانیت و شجاعت و مقاومت وقتی و این تندیسهای زنده ایمان و معنویت را می بیند قطعا راهی برای خود، برای نفوذ به درون این سرزمین نمی بیند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ما به وجود زنده شما، زنده است شما که حاملان رسالتی هستید که رهبر عظیم الشان انقلاب بر دوشتان گذاشته است، شما در تعقیب آرزوهای بلندی هستید که رهبر برای این ملت ترسیم کرده است و همواره در جستجوی آن است.

وی افزود: اگر امروز می بینید در اقصی نقاط سرزمین های اسلامی امپراطوری های به ظاهر بزرگ در حال عقب نشینی هستند به واسطه وجود شماست، والا آنها نیامده بودند که برگردند آمده بودند برای ما تعیین موقعیت کنند اما امروز آنها را سراسیمه ، بهم ریخته و پژمرده می بینیم که در حال عقب نشینهای آشکار هستند.

سرلشکر حسین سلامی تاکید کرد: این مسئله فقط در افعانستان نیست قیافه استکبار در هم فرو شکسته است چین و چروک پیری و کهنگی بر سیمای استکبار نمایان است شما آنها را می بینید.

این مقام مسئول با اشاره به آیه آخر سوره حج  می فرماید « شما آنگونه که شایسته است در راه خدا جهاد کنید، خداوند شما را انتخاب کرده است » گفت: این در صحنه بودن رمز بقا و جاودانگی است خداوند شما را انتخاب کرده، آنچه که امروز در این میدان کوچک نشان دادید عظمت و بزرگی شما بود.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کار زیبایی که نشان از تمرینات گسترده و نشان از مهارت آموزی و تلاش مستمر فرماندهان و خود شما را داشت که توانستید صحنه های زیبایی از مهارت های تاکتیکی را خلق کنید.

سرلشکر حسین سلامی ضمن اشاره به جذابیت کار یگان عملیاتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  تصریح کرد: کار شما برای ما جذاب بود و بر خود واجب می دانم که از فرماندهان عزیز و سخت کوش و صاحب پشتکار و صاحب اراده و برنامه و تدبیر شما تشکر کنم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان ضمن تشکر از  سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که یادگار شهید بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی و همکاران ایشان در ستاد سپاه خاطر نشان کرد: از فرمانده یگان امنیتی سرهنگ شیخ حسینی که با افق ذهنی بلند و ارتباط معنوی و برادران و صمیمی با شما جوانان برومند ما و همینطور سایر مسئول خادم این یگان و فرمانده گردانها و دسته ها و تک تک شما  برادران بسیجی و خانواده های عزیز شما که مشتاقانه شما را به عنوان یک امانت الهی به ما می سپارند تشکر می کنم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 122181

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122181/چین-چروک-پیری-کهنگی-سیمای-استکبار-نمایان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir