تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۶
۰
plusresetminus
با حضور مسئولان شهرستان؛

بهشت هشتم رسماً افتتاح شد

مجموعه ی گردشگری بهشت هشتم در سه راهی مسجد ابالفضل علیه السلام افتتاح و به بهره برداری رسید.
بهشت هشتم رسماً افتتاح شد
به گزارش راه آرمان، ضمن آئینی با  حضور امام جمعه ی موقت زرند، فرماندار ، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی فاز اول  مجموعه ی  گردشگری بهشت هشتم در سه راهی مسجد ابالفضل علیه السلام با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار زرند در این مراسم با اشاره  به توسعه ی شهرستان  ، ایجاد واحدهای گردشگری و خدمات گردشگری را از ضروریات جامعه عنوان کرد و افزود: مدیریت شهرستان زرند  به جدیت از طرحهای اقتصادی و از جمله طرحهای گردشگری حمایت و نسبت به  رفع موانع از مسیر  سرمایه گزاران تلاش خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت و رئیس دادگستری هم گفت : اقتصاد مقاومتی   یعنی  همین طرح هایی  که  با  اجرای آن   تعدادی اشتغال ایجاد شود.

حجت الاسلام محمدی با انتقاد از خروج سرمایه از شهرستان گفت: در شهرستان زرند  سرمایه های  سرگردان فراوانی وجود دارد که  مدیران باید  با تشویق سرمایه گزاران نسبت به  سرمایه گزاری در شهرستان اقدام نمایند و باعث  رشد و رونق اقتصادی خصوصا  عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مدنظر امام خامنه ای گردند.

رییس دادگستری زرند با اعلام حمایت از اشتغال خانگی و تولیدات روستایی هم گفت: در مجموعه های گردشگری  باید  فرصتی برای  عرضه ی  تولیدات روستایی و صنایع دستی  هم فراهم شود چرا  که   غالب گردشگران و مسافران علاقمند به  این نوع محصولات هستند که  البته زمینه ی اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم میسازد.

محمد اسلامی هم گفت: با بهره برداری از این مجموعه  برای 5 نفر بصورت مستقیم و 20نفر  بصورت غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده و در آینده  فضاهای اقامتی،تفریحی،آلاچیق،و..
 تعداد اشتغال این مجموعه به 30نفر خواهد رسید.



انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcfc0dyjw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما