تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت خبر داد؛

اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در بافت راه‌اندازی شد

علیرضا مرادی گفت: اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) شهرستان بافت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت راه‌اندازی شد.
اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در بافت راه‌اندازی شد
علیرضا مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت اظهارکرد: در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری فی مابین  اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت، مجوز اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی صادر و فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: این مرکز باهدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و سایر علاقمندان به فراگیری آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای و کمک به اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی بر پایه سه فرآیند اصلی نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و نهایتا ارائه خدمات مهارت‌آموزی مورد نیاز بازار کار به دانشجویان با تکیه بر ظرفیت‌های بالقوه  و بالفعل دانشگاه‌ ایجاد شده است.
مرادی تصریح کرد: لزوم مهارت‌آموزی در چند سال اخیر به خاطر اشباع شدن بازار اشتغال برای تحصیل‌کردگان دانشگاهی، فراگیری یک مهارت برای هر دانشجو و فارغ‌التحصیل دانشگاهی  را ضروری کرده است.
رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد بافت گفت: برگزاری دوره های مختلف اشتغال و کار آفرینی و مهارت در سطوح مختلف در بازه های زمانی متفاوت جهت مهارت آفرینی و نزدیک نمودن دانشجویان به بازار کار ، حرکت به سوی دانشگاهی با فارغ التحصیلان ماهر و بدون دغدغه اشتغال، ایجاد ارزش آفرینی برای مهارت آموزی و حرکت به سوی علم توام با عمل، ایجاد جذابیت بازار کار برای دانشجویان تا از تئورگرایی و آموزشهای ذهنی دور شده و آماده ورود به ثروت آفرینی از دانش گردند.
وی همکاری و همراهی با تمام عناصر و ظرفیت های دانشگاهها جهت اشتغال آفرینی و ایجاد فضا برای مهارت آموزی و فعال سازی دانشجویان جهت ورود به عرصه کار از اهداف مهم تاسیس این مرکز برشمرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در پایان از مساعدت‌های ارزنده مدیرکل و مسئولین اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمان و شهرستان بافت قدردانی نمود.
انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdccoiqsx2bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما