تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۲
۰
plusresetminus
در آستانه میلاد با سعادت رسول الله(ص)و مصادف با ایام هفته وحدت کاربران شبکه های اجتماعی با ده ها هزار محتوا پیرامون مصادیق وحدت و یکدلی در امت اسلامی کلیدواژه‌های محمد رسول الله و هفته وحدت را به اصلی ترین موضوع شبکه های اجتماعی تبدیل کردند.
«محمد رسول الله» در صدر داغ های مجازی
به گزارش راه آرمان؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه میلاد با سعادت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و مصادف با ایام هفته وحدت کاربران شبکه های اجتماعی با ده ها هزار محتوا پیرامون مصادیق وحدت و یکدلی در امت اسلامی کلیدواژه‌های محمد رسول الله و هفته وحدت را به اصلی ترین موضوع شبکه های اجتماعی تبدیل کردند.
 
انتشار تصاویری از اجتماع ها و جلوه های وحدت شیعه و سنی در مراسم‌های مختلف ایران و سایر کشورهای اسلامی، تصاویری از شهدای شیعه و سنی، تصاویری از مظاهر وحدت در جهان اسلام مانند امام خمینی رحمة الله علیه رهبر معظم انقلاب حاج قاسم سلیمانی و شهید شوشتری، تصاویر و مطالبی از زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی در اقصا نقاط ایران و خدمات نظام اسلامی و اقلیت های مذهبی و... از محورهای محتوایی و منتشر شده در فضای مجازی است.
 
 گفتنی است برخی شبکه های هماهنگ شده در خارج از کشور و تمرکز بر یک کلیدواژه اهانت‌آمیز به دین مبین اسلام سعی در به حاشیه بردن هفته وحدت داشتند که مقایسه تعداد و حجم فراگیری این مطالب نشان از ناکام ماندن این اقدام در فضای مجازی دارد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdce7w8z7jh8wwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما