تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۶
۰
plusresetminus
عفت شریعتی گفت: امروز از منظر کشاورزی خاص، معادن و اندوخته های زیرزمینی و نیروی انسانی توانمند ظرفیت های بسیار خوبی در شهرستان های زرند و کوهبنان قرار دارد که باید از این ظرفیت ها به درستی در مسیر توسعه اقتصادی کشور استفاده شود.
پیشبرد اهداف اقتصادی زرند و کوهبنان را در سایه عدالت انتظار داریم
به گزارش راه آرمان، عفت شریعتی با اشاره به این مطلب که در مناطق زرند و کوهبنان، پیشبرد اهداف اقتصادی در سایه عدالت و رعایت موازین را انتظار داریم، گفت: شهرستان های زرند و کوهبنان با بهره مندی از ظرفیت های گسترده خود، نقش بسیار تعیین کننده ای در حوزه اقتصادی دارند و سرمایه گذاران ارجمند و با دیانتی امور اقتصادی این شهرستان ها را به دست گرفته اند و لازم است که دستگاه های قضایی و نظارتی هدایت صحیح را در دستور کار خود قرار دهند و به یقین نهادهای اجرایی و بخش خصوصی نیز به خوبی همراهی می کنند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که شهرستان های کوهبنان و زرند باید در عرصه های اقتصادی تعیین کننده باشند، تصریح کرد: امروز از منظر کشاورزی خاص، معادن و اندوخته های زیرزمینی و نیروی انسانی توانمند ظرفیت های بسیار خوبی در شهرستان های زرند و کوهبنان قرار دارد که باید از این ظرفیت ها به درستی در مسیر توسعه اقتصادی کشور استفاده شود.

وی بیان کرد: امروز قوای سه گانه در کشور همه در کنار هم برای تحقق اهداف این نظام ولایی تلاش می کنند و بسیاری از مشکلات موجود بر مبنای این همگرایی و تعامل حل خواهد شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که امروز نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران آیینه دار تمدن عظیم اسلامی در جامعه بشری است، ابراز کرد: امروز کشورهای مسلمان منطقه ما را از نظر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و ... پشتیبان خود می دانند.

شریعتی به جایگاه استان کرمان نیز اشاره و تاکید کرد: این استان از نظر معرفتی و اقتصادی ظرفیت های بسیار گسترده ای را در اختیار دارد و امروز عظمت این استان بر کسی پوشیده نیست.

وی از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار معنویتی استان کرمان یاد کرد و ادامه داد: برگزاری نشست های مشترک برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان کرمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بر برگزاری نشست های مستمر هماهنگی قضایی، اجرایی و قانون گذاری به منظور تسریع در مسیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی تاکید کرد و عنوان کرد: در مسیر حمایت از تولید باید به شکلی فعال برنامه ریزی شود.

شریعتی گفت: در مسیر رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی باید به شکلی اقدام شود که فرعیات مساله اصلی را تحت الشعاع قرار ندهد.

وی با تاکید بر این مطلب که باید حامی و پشتیبان کارگرانی باشیم که در زیر زمین و در شرایط دشوار در حال کار و تلاش هستند، گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که از منظر اقتصادی توان بالایی در کشور وجود دارد و نیاز به مدیریت های کارآفرین است که سیر تمدن نوین جهان اسلام را تسهیل کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دولتی متعهد را سرکار داریم و قوه مجریه اهتمام ویژه خود را برای تحقق اهداف این نظام ولایی و ایجاد امنیت اقتصادی به کار گرفته است و در این راستا عدالت گستری قوه قضاییه برای همه کشورهای مسلمان موجب افتخار است.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcfx0dyyw6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما