کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مجلس زرند و کوهبنان در مجلس:

پیشبرد اهداف اقتصادی زرند و کوهبنان را در سایه عدالت انتظار داریم

29 مهر 1400 ساعت 18:56

عفت شریعتی گفت: امروز از منظر کشاورزی خاص، معادن و اندوخته های زیرزمینی و نیروی انسانی توانمند ظرفیت های بسیار خوبی در شهرستان های زرند و کوهبنان قرار دارد که باید از این ظرفیت ها به درستی در مسیر توسعه اقتصادی کشور استفاده شود.


به گزارش راه آرمان، عفت شریعتی با اشاره به این مطلب که در مناطق زرند و کوهبنان، پیشبرد اهداف اقتصادی در سایه عدالت و رعایت موازین را انتظار داریم، گفت: شهرستان های زرند و کوهبنان با بهره مندی از ظرفیت های گسترده خود، نقش بسیار تعیین کننده ای در حوزه اقتصادی دارند و سرمایه گذاران ارجمند و با دیانتی امور اقتصادی این شهرستان ها را به دست گرفته اند و لازم است که دستگاه های قضایی و نظارتی هدایت صحیح را در دستور کار خود قرار دهند و به یقین نهادهای اجرایی و بخش خصوصی نیز به خوبی همراهی می کنند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که شهرستان های کوهبنان و زرند باید در عرصه های اقتصادی تعیین کننده باشند، تصریح کرد: امروز از منظر کشاورزی خاص، معادن و اندوخته های زیرزمینی و نیروی انسانی توانمند ظرفیت های بسیار خوبی در شهرستان های زرند و کوهبنان قرار دارد که باید از این ظرفیت ها به درستی در مسیر توسعه اقتصادی کشور استفاده شود.

وی بیان کرد: امروز قوای سه گانه در کشور همه در کنار هم برای تحقق اهداف این نظام ولایی تلاش می کنند و بسیاری از مشکلات موجود بر مبنای این همگرایی و تعامل حل خواهد شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که امروز نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران آیینه دار تمدن عظیم اسلامی در جامعه بشری است، ابراز کرد: امروز کشورهای مسلمان منطقه ما را از نظر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و ... پشتیبان خود می دانند.

شریعتی به جایگاه استان کرمان نیز اشاره و تاکید کرد: این استان از نظر معرفتی و اقتصادی ظرفیت های بسیار گسترده ای را در اختیار دارد و امروز عظمت این استان بر کسی پوشیده نیست.

وی از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار معنویتی استان کرمان یاد کرد و ادامه داد: برگزاری نشست های مشترک برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان کرمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بر برگزاری نشست های مستمر هماهنگی قضایی، اجرایی و قانون گذاری به منظور تسریع در مسیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی تاکید کرد و عنوان کرد: در مسیر حمایت از تولید باید به شکلی فعال برنامه ریزی شود.

شریعتی گفت: در مسیر رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی باید به شکلی اقدام شود که فرعیات مساله اصلی را تحت الشعاع قرار ندهد.

وی با تاکید بر این مطلب که باید حامی و پشتیبان کارگرانی باشیم که در زیر زمین و در شرایط دشوار در حال کار و تلاش هستند، گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که از منظر اقتصادی توان بالایی در کشور وجود دارد و نیاز به مدیریت های کارآفرین است که سیر تمدن نوین جهان اسلام را تسهیل کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دولتی متعهد را سرکار داریم و قوه مجریه اهتمام ویژه خود را برای تحقق اهداف این نظام ولایی و ایجاد امنیت اقتصادی به کار گرفته است و در این راستا عدالت گستری قوه قضاییه برای همه کشورهای مسلمان موجب افتخار است.

انتهای پیام/قنبرزهی


کد مطلب: 122201

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122201/پیشبرد-اهداف-اقتصادی-زرند-کوهبنان-سایه-عدالت-انتظار-داریم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir