کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دادگستری زرند:

مبارزه با امضا‌های طلایی از راهکار‌های مسیر توسعه اقتصادی است

29 مهر 1400 ساعت 18:53

محمود محمدی گفت: مبارزه با فساد و امضا‌های طلایی از راهکار‌های مهم مسیر توسعه اقتصادی است.


به گزارش راه آرمان، حجت الاسلام محمود محمدی در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی گفت: توجه خاص به تولید داخلی، دانش بنیان شدن بخش‌های متفاوت تولید درکشور، استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، از دیگر مورادی است که در مسیر توسعه اقتصادی باید مورد توجه باشد.

رییس دادگستری شهرستان زرند افزود: مبارزه با فساد، ویژه خواری، قاچاق کالا و امضا‌های طلایی، افزایش بهره وری انرژی، نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط و افزایش خطرپذیری و ریسک در مدیریت در بین مدیران از جمله مواردی است که در مسیر توسعه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این مطلب که شهرستان زرند به یک قطب صنعتی در استان تبدیل شده است، ادامه داد: ایران اسلامی از حیث راهبردی و نیز از حیث بهره مندی از منافع عظیم اقتصادی از کشور‌های بسیار مهم در سطح منطقه است.

رییس دادگستری شهرستان زرند تصریح کرد: دشمنان حربه‌های متفاوتی را برای نابودی این کشور از جمله نفوذ، ایران هراسی، تحریم و ... به کار گرفته اند، اما رهبری نقشه راه را برای همه ما مشخص کرده اند و فرموده اند که امروز برای برون رفت از مشکلات اقتصادی راهی جز توجه به موضوع تولید و اقتصاد مقاومتی نداریم و این موارد باید در راس امور ما قرار گیرد.

محمدی گفت: گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان "مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی"، در زرند به منظور رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توجه ویژه به بخش تولید و اقتصاد مقاومتی تشکیل است.

وی با اشاره به اینکه لیست موانع تولید در بخش‌های تولید، صنعت و کشاورزی تدوین شده است، تاکید کرد: دولت مردان باید نقشه راه را برای مردم و سرمایه گذاران مشخص کنند، زیرا همه بر این باور هستیم که امروز باید فرش قرمز جلوی سرمایه گذاران پهن شده و مسیر سرمایه گذاری تسهیل شود.

انتهای پیام/قنبرزهی


کد مطلب: 122203

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122203/مبارزه-امضا-های-طلایی-راهکار-های-مسیر-توسعه-اقتصادی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir