تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۸
۰
plusresetminus
علی صادق زاده گفت: حضور و شناسایی مهاجرین و اتباع بیگانه در شهرستان زیر ذره بین رصد دستگاه های امنیتی و انتظامی قرار دارد.
اتباع بیگانه در زرند زیر ذره بین رصد امنیتی و انتظامی/ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه در اصناف
به گزارش راه آرمان، علی صادق زاده در جلسه ستاد ساماندهی مهاجرین و اتباع بیگانه شهرستان، ضمن اشاره به تسلط طالبان بر افغانستان و موج جدید مهاجرین، پناهجویان و آوارگان افغانی به سمت مرزهای کشور گفت: حضور، شناسایی و رصد مهاجرین و اتباع بیگانه در شهرستان زیر ذره بین رصد ویژه دستگاه های امنیتی و انتظامی قرار دارد.

فرماندار زرند با تاکید بر لزوم توجه به طرح ساماندهی اتباع بیگانه در شهرستان ادامه داد: مسئولین باید در برخورد با ورود غیر مجاز اتباع خارجی مصمم باشند و نباید گذاشت وجود اتباع بیگانه غیر مجاز در سطح جامعه امنیت، سلامت و فرهنگ شهر را تهدید کنند.

علی صادق زاده خواستار برخورد جدی با صنوفی که از اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز استفاده می کنند، شد و تصریح کرد: تمام صنوف خصوصا صنف اغذیه فروشان و مواد خوراکی موظف به رعایت قانون بوده و نسبت به عدم بکارگیری اتباع بیگانه باید اقدام نمایند که در غیر این صورت با برخورد جدی و قانونی مواجه خواهند شد.

وی اظهار کرد: طبق دستورالعمل جدید، اتباع بیگانه حق رانندگی و استفاده از وانت را ندارند و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، اتومبیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رییس شورای تأمین شهرستان زرند از کارفرمایان و پیمانکاران صنایع و معادن نیز خواست از نیروهای بومی در محیط کار استفاده کرده و از جذب و بکارگیری اتباع فاقد مدرک و کارت معتبر کار جدا خودداری کنند.

صادق زاده در پایان با اشاره به فرآیند دقیق و دائمی شناسایی اتباع غیر مجاز در شهرستان، خاطر نشان کرد: نهادهای مربوطه از جمله پلیس امنیت و اطلاعات نیروی انتظامی و دفتر سیاسی، امنیتی فرمانداری زرند، باید با جدیت و دقت بیشتری نسبت به فعالیت اتباع بیگانه در سطح شهرستان، (فعالیت خرید و فروش، ممنوعیت تکدی گری اتباع در سطح شهر و ورود و خروج) اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcbg5b8zrhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما