تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۱
۰
plusresetminus
مجتبی افشار گفت: توسعه زیرساختهای ورزشی بویژه ورزشهای همگانی موجب روی آوردن اقشار مختلف جامعه به ورزش و بالا بردن سطح سلامت جسمی، نشاط و شادابی اجتماعی را به دنبال دارد.
توسعه زیرساختهای ورزشی، بالا بردن سطح سلامت جسمی، نشاط و شادابی اجتماعی را به دنبال دارد
به گزارش راه آرمان: جلسه شورای ورزش به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به ریاست مجتبی افشار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافت، پوریا جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان بافت و روسای هیئت های ورزشی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه پوریا جلالی، رئیس اداره ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از کارهای صورت گرفته؛ خواستار توجه جدی به مسائل زیرساختی ورزش و حوزه قهرمانی شد.
وی توجه بنگاه‌های اقتصادی شهرستان به ورزش حرفه‌ای و باشگاه‌داری در رقابت های ملی را مطالبه جدی جامعه ورزش دانست.
مجتبی افشار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافت گفت: باتوجه به اینکه هفته تربیت بدنی با هفته وحدت مصادف شده است؛ پیشنهاد می‌کنم آغاز هفته تربیت‌بدنی با نام  وحدت و پایان آن با نام مهربانی باشد.

وی بیان کرد: توسعه زیرساختهای ورزشی بویژه ورزشهای همگانی موجب روی آوردن اقشار مختلف جامعه و جوانان به ورزش و سرمایه گذاری در این راستا ضمن بالا بردن سطح سلامت جسمی، نشاط و شادابی اجتماعی را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافت عنوان کرد: در سالیان اخیر افتخارات زیادی در ورزشهای انفردای و تیمی توسط ورزشکاران و باشگاه ها و هیاتهای ورزشی شهرستان کسب شده است ولی این کافی نیست و باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم و با توجه به رابطه توسعه ورزش و کاهش آسیب های اجتماعی، همه نهادها و دستگاه های اجرایی در توسعه ورزش شهرستان تلاش نموده تا شاهد آسیب های اجتماعی کمتری باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه نام برد و تصریح کرد: هدف از تشکیل جلسه شورای همگانی ورزش همفکری و نظر خواهی و استفاده از دیدگاه های اعضای شورای ورزش جهت توسعه ورزش شهرستان می باشد و با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان رسالت اعضاء شورای ورزش این است که تلاش کنند ورزش شهرستان به جایگاه اصلی خودش برسد .

در پایان دکتر افشار معاون سیاسی اجتماعی فرماندار  از زحمات مجموعه مدیران وررشی و مربیان و ورزشکاران تشکر کرد.
انتهای پیام/ع

  https://armanekerman.ir/vdcizrazpt1arr2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما