تاریخ انتشار :شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۸
۰
plusresetminus
رییس اداره هواشناسی شهرستان سیرجان:

هوای سیرجان سرد می‌شود

ذبیحی نژاد گفت: از روز پنجشنبه با نفوذ توده هوای سرد به منطقه، دمای هوا در طول شبانه‌روز4تا6 درجه سلسیوس کاهش خواهد یافته و سرمای هوا تا آخر هفته دوام خواهد داشت.
هوای سیرجان سرد می‌شود
رییس اداره هواشناسی شهرستان سیرجان در خصوص وضعیت جوی سیرجان به خبرنگار راه آرمان؛ گفت: به علت نفوذ جریانات شمالی از روز پنجشنبه 29 مهر با کاهش 4تا6 درجه سلسیوس دما در سیرجان مواجه خواهیم شد و این پدیده تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.
ذبیحی نژاد با بیان اینکه در  فصل تابستان‌، بارش‌های قابل ملاحظه‌ای در شهرستان نداشته ایم اذعان کرد: در تابستانی که گذشت 6 میلی متر بارندگی در شهرستان سیرجان به ثبت رسیده است.
وی در خصوص وضعیت بارش شهرستان سیرجان در سال زراعی که گذشت گفت:میزان بارش زراعی ۴۰۰-۹۹ در مجموع ۶۰ میلیمتر که نسبت به سال زراعی گذشته آن یعنی سال زراعی ۹۹-۹۸ به میزان ۷۳ درصد کاهش داشته است و همچنین بارش در این سال زراعی نسبت به میانگین بلند مدت شهرستان ۵۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
رییس اداره هواشناسی شهرستان سیرجان با بیان اینکه پاییز امسال بارش‌ها کمتر از میزان نرمال خواهد بود گفت: در فصل پاییز امسال نیز بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، میزان بارش‌ها کمتر از نرمال خواهد بود و همچنان با کم بارشی روبه رو هستیم.
ذبیحی نژاد در پایان گفت: در 24ساعت گدشته کمینه هوا 9درجه و بیشینه هوا 24 درجه گزارش شده است.
انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcirrazrt1arr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما