تاریخ انتشار :شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵
۰
plusresetminus
رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش استان کرمان:

بیش از ۳ هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح قرآنی شهید سلیمانی شرکت کردند

سید اصغر سادات حسینی گفت: طرح قرآنی شهید سلیمانی با هدف آموزش تلاوت تقلیدی، مفاهیم، آشنایی با اذکار ائمه علیهم السلام در نماز و همچنین حفظ برخی آیات برجسته قرآن اجرا شد که بیش از ۳ هزار دانش‌آموز استان کرمان در این طرح قرآنی شرکت کردند.
بیش از ۳ هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح قرآنی شهید سلیمانی شرکت کردند
به گزارش راه آرمان، سید اصغر سادات حسینی رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش استان کرمان  در  چهارمین دوره دوسالانه توانمند سازی رؤسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد،گفت: طرح فرزندان قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تجربه ای بود که پس از شهادت سردار دلها در استان کرمان اتفاق افتاد و با استقبال خوب دانش‌آموزان استان روبه رو شد.
وی افزود: اجرای موفق طرح فرزندان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف آموزش تلاوت تقلیدی، مفاهیم، آشنایی با اذکار ائمه علیهم السلام در نماز و همچنین حفظ برخی آیات برجسته قرآن اجرا شد و در تابستان گذشته بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در این طرح، حضور فعال داشتند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: وجود مبارک سردار سلیمانی پس از شهادت هم منشا خیر و برکت و رشد هست، به گونه ای که هر طرحی که نام سردار سلیمانی را دارد، با اقبال و استقبال زیادی از طرف مخاطبان مواجه می شود.
سادات حسینی تاکید کرد: در صورت برنامه ریزی و مداومت بر اجرای دوره‌های توانمندسازی مربیان و معاونان پرورشی مدارس در راستای این سه منشور نورانی، آینده ای روشن و سرشار از  امید قابل تصور است. https://armanekerman.ir/vdcdxx0f5yt0xx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین