تاریخ انتشار :شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱
۰
plusresetminus
علی صادق زاده گفت: کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال۱۴۰۰ حق حضور در محل کار را ندارند.
از اول آبان ماه کارمندانی که واکسن نزده اند حق حضور در محل کار را ندارند
به گزارش راه آرمان ، علی صادق زاده صبح امروز به همراه مسئول بازرسی فرمانداری طی بازدیدی سرزده از ادارات این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این مراکز را مورد بررسی قرار داد و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم درسطح ادارات و نحوه خدمت رسانی به آنان از ادارات امور مالیاتی، امور آب و فاضلاب و اوقاف و امور و خیریه شهرستان بازدید کرد.

فرماندار زرند در این بازدید ضمن دیدار با کارمندان این ادارات و بررسی کارت واکسن کارمندان آنها را به خدمت بیش از پیش به اهالی شهرستان و تکریم ارباب رجوع توصیه و تصریح کرد: کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال۱۴۰۰ حق حضور در محل کار را ندارند.

وی تاکید کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند، زیرا در راستای بهبود خدمات به مردم و به منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به طور مستمر صورت می‌گیرد.

وی هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و خاطر نشان کرد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcf00dy1w6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما