تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶
۰
plusresetminus
همزمان با میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت برگزار شد؛

اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در عنبرآباد

اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی (رهروان مهدوی )متشکل از حوزه بسیج ادارات محمد رسول الله از استان های تهران،اصفهان و شیراز در عنبرآباد به مدت ۴روز برگزار شد.
اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در عنبرآباد
به گزارش "راه آرمان" همزمان با میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی (رهروان مهدوی )متشکل از حوزه بسیج ادارات محمد رسول الله از استان های تهران،اصفهان وشیراز در عنبرآباد به مدت ۴روز برگزار شد.
حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد در حاشیه بازدید از گروه جهادی دندانپزشکی گفت: کار بسیار بزرگی توسط دندان پزشکان در سطح شهرستان در حال انجام است جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم این اردوهای جهادی همچنان جهت خدمت به محرومین ادامه داشته باشد.
سرهنگ سنجری فرمانده سپاه عنبراباد در این خصوص بیان کرد: اردوی جهادی رهروان مهدوی متشکل از ۲۰ پزشک و دندانپزشک به مدت ۴روز در عنبرآباد برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی به بیش از هزار نفر خدمات دندانپزشکی شامل معاینه؛ جراحی؛ کشیدن دندان؛عصب کشی؛ ترمیم و غیره ارائه شد.
سنجری گفت: گروه جهادی رهروان مهدوی با همکاری سپاه؛ شرکت مس؛ بسیج ادارت استان تهران و شبکه بهداشت عنبرآباد به مردم محروم منطقه خدمات دهی کردند.
سنجری افزود: برای برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در عنبرآباد بیش از ۱۰میلیارد ریال هزینه شده است. 

https://armanekerman.ir/vdciprazzt1arr2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما