کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان خبرداد؛

فعالیت  ۸۵درصد جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان سیرجان/ شهروندان برای حضور در پمپ بنزین‌ها عجله نکنند

5 آبان 1400 ساعت 9:07

سهراب بهاالدینی گفت: 85 درصدجایگاه‌های عرضه سوخت بنزین شهرستان به صورت دستی وارد مدار فعالیت شده اند و پیش بینی می شود مشکل فنی ایجاد شده در این مکان‌ها حداکثر تا ظهر امروز به طور کامل مرتفع شود.


فرماندار شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار راه آرمان؛ گفت: اشکالات فنی به وجود آمده موقتی است و به زودی رفع خواهد شد بنابراین مردم نگران نباشند، پس از این مشکل با اقدام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان، بیشتر جایگاه های سوخت به صورت نقدی و مکانیکی یا دستی وارد مدار شده و بنزین در حال حاضر با نرخ آزاد عرضه می گردد.

سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان اظهار کرد: با تلاش کارشناسان شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی از ظهر روز گذشته ، جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان سیرجان به مرور در حال بازگشت به چرخه خدمات‌رسانی است.

وی با اشاره به فعالیت و خدمات‌دهی ۸۵ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان سیرجان گفت:هم‌اکنون ۸۵ درصد از ۲۶ جایگاه های سوخت  شهرستان سیرجان بنزین و در بعضی جایگاه ها  هم  گازوئیل در حال عرضه است و به تدریج سایر جایگاه‌ها نیز تا ظهر امروز به چرخه بازخواهند گشت.

فرماندار شهرستان سیرجان بیان کرد: همه جایگاه های سوخت به اندازه کافی بنزین دارند و هیچ گونه کمبود بنزین نداریم و همچنین جایگاه های سی ان جی فعال هستند و به هیچ وجه مشکل فنی ندارند.

بهاالدین اذعان کرد: سهمیه سوخت یارانه‌ای کاملاً برای دارندگان کارت سوخت محفوظ خواهد بود و همچنین شایعات افزایش قیمت سوخت کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.

فرماندار سیرجان بیان کرد: از شهروندان محترم  خواهشمندم ضمن اطلاع و دریافت اخبار از مبادی رسمی و بی‌توجهی به شایعات این حوزه، از عجله برای حضور در پمپ بنزین‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/سعید

 


کد مطلب: 122279

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122279/فعالیت-۸۵درصد-جایگاه-های-عرضه-سوخت-شهرستان-سیرجان-شهروندان-حضور-پمپ-بنزین-ها-عجله-نکنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir