کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛

۶۰درصد جمعیت رفسنجان و انار واکسن دریافت کردند

5 آبان 1400 ساعت 17:20

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به جمعیت ۳۸۰ هزار نفری در رفسنجان و انار گفت: ۶۰ درصد این جمعیت حداقل یک نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند.


به گزارش راه آرمان؛ دکتر احمد جمالیزاده روز سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی که در فرمانداری رفسنجان برگزار شد اظهار کرد: در این هفته، تعداد شهرستان هایی که در وضعیت قرمز هستند،افزایش یافته و لذا مردم باید ضمن رعایت پروتکل های بهد‌اشتی و پرهیز از تجمعات اقدام به دریافت واکسن علیه این بیماری کنند تا وضعیت رو به بهبودی برود.

وی افزود: طی ۷ ماه گذشته و همزمان با آغاز واکسیناسیون کشوری، در رفسنجان و انار هم بیش از ۳۵۴ هزار واکسن کرونا در دو نوبت تزریق که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ دز در نوبت اوّل و بیش از ۱۲۹ هزار دز، در نوبت دوّم تزریق شده است.

جمالی زاده با اشاره به اینکه ۶۰ درصد جمعیت این دو شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند بیان کرد: ۸۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال وهمچنین ۲۴ هزار دانش آموز هم حداقل یک نوبت واکسن را دریافت کرده و لازم است مابقی دانش آموزان هم قبل از بازگشایی مدارس مراجعه و واکسن را تزریق کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه واکسن کرونا در رفسنجان و انار به میزان کافی موجود است به وجود واکسن های سینوفارم، اسپوتنیک، آسترازنیکا، پاستوکووک، برکت و بهارات هندی اشاره کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 122287

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122287/۶۰درصد-جمعیت-رفسنجان-انار-واکسن-دریافت-کردند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir