تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۵
۰
۱
plusresetminus
روح الله شمسی نژاد راوری گفت: ۳۳سری جهیزیه در بین زوج های جوان‌ تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان توزیع شد.
اهداء ۳۳سری جهیزیه بین زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد نرماشیر
روح الله شمسی نژاد راوری در گفتگو با راه آرمان از نرماشیر؛ با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت و تشویق فرزندان مددجوی تحت حمایت به ازدواج و تشکیل خانواده، ۳۳سری جهیزیه به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال شامل ۱۷ قلم کالا از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، جاروبرقی، کتری برقی، اتو، فرش، کالای خواب، پتو، سرویس چینی و ... با همت خیرین و اعتبارات کمیته امداد اهدا شد.

رئیس کمیته امداد نرماشیر در تکمیل این خبر ابراز کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد۱۰۰سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تحویل زوج های تحت حمایت شده است.

شمسی نژاد راوری در پایان خاطر نشان کرد: تعداد ۲۰ زوج جوان دیگر در نوبت دریافت جهیزیه قراردارند که با همت خیرین و همشهریان نوع دوست شهرستان نرماشیر در این امر خدا پسندانه صف انتظار دریافت جهیزیه پایان داده خواهد شد.

انتهای پیام/برجی https://armanekerman.ir/vdcdzx0fjyt0xs6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عبدالرضا رنجبر خراسانی
سلام به همه هموطنان عزیز اگر در توانشان هست وبه خود می بینند اگر حتی 10 هزار تومان میتوانید کمک کنید. والله ده برابر دست گیرتان می‌شود کسانی وسعشان میرسد درتوان خود کمک کنند به هم نوع خودتان چرا باید حسرت بخورد یک هم غم خدا کس بی کسان تو نیکی می‌کن. در دجله انداز که ایزد در بیابان دهد باز