تاریخ انتشار :شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱
۰
plusresetminus
مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب اعتماد به بهانه سفر روز جمعه رئیس جمهور به منطقه زلزله زده اندیکا، از سفرهای رئیسی تمجید کرده و نوشته است: «سفر آقای رییسی نشان داد که وی هیچگاه قصد تهران‌نشینی ندارد».
زبان اصلاح طلبان به تمجید از رئیسی باز شد/ اعتراف اصلاح طلبان؛ رئیسی قصد تهران نشینی ندارد!
به گزارش راه آرمان؛به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتمادملی، مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب اعتماد و عضو فراکسیون امید در مجلس گذشته به بهانه سفر روز جمعه رئیس جمهور به منطقه زلزله زده اندیکا، از سفرهای رئیسی تمجید کرده و نوشته است: «سفر آقای رییسی نشان داد که وی هیچگاه قصد تهران‌نشینی ندارد».

در این گزارش آمده است: سفر از پیش اعلام نشده آقای رییسی، رییس‌جمهور به مناطق زلزله‌زده اندیکا، از آن نظر اهمیت دارد که قطعا در سرعت گرفتن امر بازسازی و کمک به مردم و عشایر منطقه برای جبران خسارت‌های وارده تاثیر بسیار خواهد داشت.

از سوی دیگر خوزستان در سال‌های اخیر با مشکلات بسیار نظیر سیل و آب شرب و سایر مایحتاج مردم روبه‌رو بوده است که در این سفر رییس‌جمهور در جریان آنها نیز قرار خواهد گرفت و به همین سبب پیش‌بینی می‌شود این سفر منشا خیر و برکت باشد.

ما روزنامه‌نگاران از گذشته شاهد بوده‌ایم که در مصیبت‌هایی این چنینی برای مردم نقاط مختلف کشور رییسان‌ جمهوری کمتر به مناطق گرفتار سفر کرده‌اند و در بیشترین حالت معاون خود یا وزیران را به این سفرها فرستاده‌اند. سفر آقای رییسی نشان داد که وی هیچگاه قصد تهران‌نشینی ندارد و سراسر کشور را عرصه کار و فعالیت خود می‌داند. ناگفته پیدا است که با چنین سفرهایی وزیران و مدیران دولت نیز تشویق می‌شوند در مشکلات ریز و درشت، خود به سراسر کشور سفر کنند و همین سفرها بسیاری از گره‌های توسعه و پیشرفت و البته مشکلات مردم و صاحبان صنعت و کشاورزی را خواهد گشود.

همین که کشاورز خوزستانی دیروز با رییس‌جمهوری روبه‌رو شده و با او از مشکلات خود گفته است در واقع به اصل و اساس مدیریت انقلابی و مردمی رسیده‌ایم.

همچنان که مطبوعات گاه قلم به انتقاد می‌گشایند، باید در این گونه موارد قلم به تحسین بگشایند و از رییس‌جمهوری به خاطر چنین سفری قدردانی کنند. البته گفتنی است که سفر برنامه‌ریزی شده رییس‌جمهوری به استان‌ها و نقاط مختلف کشور که سوای چنین سفرهایی است، خواست مردم سراسر ایران است و امیدوارم که رییس‌جمهور و تیم همراه او در آن سفرها نیز موفق باشند.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcba5b85rhb5fp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما