کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه مطرح کرد؛

تولید محتوای دیجیتال نیاز امروز جامعه/ مجتمع مس سرچشمه همچنان حامی برنامه های فرهنگی است

9 آبان 1400 ساعت 17:39

روح الله ابوالهادی گفت: مجتمع مس سرچشمه همچون گذشته حامی برنامه های مختلف فرهنگی است و رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال را نیز مورد حمایت قرار داده است.


به گزارش راه آرمان، روح الله ابوالهادی امروز در نشست خبری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان اظهار کرد: خوشحالم که موقعیتی پیش آمد تا در کنار دوستان بسیج در برگزاری رویداد تولید محتوا باشیم.

وی افزود: تولید محتوای دیجیتال نیاز امروز جامعه است، امید است شاهد تولید آثار و محتوای خوبی از برگزیدگان این رویداد در سال های آینده باشیم.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه خاطر نشان کرد: مجتمع مس سرچشمه کما فی السابق حامی برنامه های مختلف فرهنگی است و این اقدام را نیز مورد حمایت قرار داده است.
وی یادآور شد: چنین رویدادی در حوزه ی شهرستان رفسنجان به واسطه قابلیت مهمی همچون دانشگاه ولی عصر است و در زمینه ی این رویداد همکاری و فضاهای مورد نیاز را در اختیار قرار داده شده است.

اشتغالزایی ۶۰ نفر، نتیجه برگزاری رویدادهای تخصصی تولید محتوا

حسین همتی دبیر اجرایی سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج  نیز در این نشست بیان کرد: از ۹۶ تیم متقاضی شرکت در این رویداد ۳۰ تیم در بحث نرم افزار، بازی و پویانمایی نهایی شدند که بر اساس ارزیابی اولیه برگزیده شدند تا در چهارشنبه رویداد ملی به رقابت بپردازند.

وی افزود: شرکت کنندگان شامل ۱۰ تیم در قالب نرم افزار، ۸ تیم در قالب موشن گرافی و ۵ تیم کلیپ و ۷ تیم هم پویانمایی هستند.
همتی خاطر نشان کرد: در این رویداد تیم های حرفه ای شناسایی می شوند، ثمره کار رویدادهای قبل بسیار خوب بود دو تیم برگزیده در سال ۹۸ نزدیک ۶۰ نفر اشتغالزایی کردند و تیم های انقلابی و متخص بودند که شناسایی شدند و تولید محتوا د سطح ملی و بین المللی دارند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 122355

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122355/تولید-محتوای-دیجیتال-نیاز-امروز-جامعه-مجتمع-مس-سرچشمه-همچنان-حامی-برنامه-های-فرهنگی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir