تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۳
۰
plusresetminus
صالحی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ فروشگاه عرضه سموم کشاورزی در سطح جنوب کرمان گفت: این مانور همزمان با سراسر کشور به مدت ۳ روز تا تاریخ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در سطح شهرستان های   جیرفت، عنبراباد، قلعه گنج، رودبار جنوب، منوجان ، فاریاب و کهنوج ادامه دارد.
مانور ملی مقابله با عرضه آفت کش های غیرمجاز و تقلبی آغاز شد 
به گزارش راه آرمان، حسین صالحی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان در حاشیه بازدید از فروشگاههای عرضه سموم آفت کش در شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل عنوان کرد: با توجه به اينكه بخش كشاورزي مسئوليت تامين امنيت غذايي جامعه را بر عهده دارد و به عنوان يكي از اهداف اصلي دشمن قرار گرفته، اجرای پدافند غير عامل در تمام حوزه های این بخش ضرورت دارد.

وی افزود: در این راستا  با حضور اکیپ های فنی و نظارتی ستاد و شهرستان متشکل از حفظ نباتات ، حراست و پدافند غیرعامل سازمان، مدیریت جهاد کشاورزی جیرفت  ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان و نمایندگان دستگاه قضایی، صمت ، تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی و.... به بررسی موارد تخلف فروشگاه ها از جمله گرانفروشی، سموم تاریخ مصرف گذشته، سموم قاچاق و تقلبی پرداخته شد.

 صالحی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ فروشگاه عرضه سموم کشاورزی در سطح جنوب کرمان گفت: این مانور همزمان با سراسر کشور به مدت ۳ روز تا تاریخ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در سطح شهرستان های جیرفت، عنبراباد، قلعه گنج، رودبار جنوب، منوجان ، فاریاب و کهنوج ادامه دارد.

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان به کشاورزان جنوب کرمان توصیه کرد : در بحث مبارزه شیمیایی بر علیه عوامل خسارت زای گیاهی ضمن مشورت با کارشناسان جهاد کشاورزی، آفت کش های مورد نیاز خود را با دریافت فاکتور از فروشگاه های معتبر تهیه و از خرید هر گونه آفت کش شیمیایی تاریخ مصرف گذشته و یا فاقد برچسب فارسی و تاییدیه سازمان حفظ نباتات کشور جداً خودداری نمایند.

انتهای پیام/پناهی
  https://armanekerman.ir/vdcg3x9qnak9xw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما