تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۴
۰
plusresetminus
مجید زنداقطاعی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان، مهمترین مطالبه بحق مردم، موضوع تامین اعتبار برای تکمیل راه های شهرستان پیگیری می شود.
تامین اعتبار برای تکمیل راه ها، مطالبه بحق مردم بافت
به گزارش راه آرمان؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بافت به ریاست زند اقطاعی فرماندار بافت و با حضور حجت الاسلام محمد زاده  امام جمعه، محرابیان دبیر کارگروه برنامه ریزی شهرستان ونماینده سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرماندار ودیگر مسئولین شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بافت برگزار شد.

فرماندار بافت در این جلسه از مدیران شهرستان خواست ارتباط  با مجموعه خود را در استان در راستای جذب و تخصیص اعتبارات بکار گرفته و این موضوع را از طریق ادارات کل  با جدیت پیگیری کنند.

زنداقطاعی با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست  جمهوری به استان گفت: از آنجا که تخصیص و جذب اعتبارات در حوزه راه ها از محل اعتبارات ملی می باشد و موضوع زیرساخت راه ها بدلیل کمبود اعتبارات همچنان به کندی پیش میرود و به عنوان مهمترین مطالبه مردم دراین سفر پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: دیگر موضوعات زیر ساختی شهرستان ازجمله، تامین آب کشاورزی مخصوصا در حوزه قنوات و سد زردشت، پروژه های آبخیزداری و آب و فاضلاب صنعتی شهر بافت، باید در این سفر پیگیری شود.

انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdcc4iqso2bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما