تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۴
۰
plusresetminus
مادر شهیدان والامقام زحمتکشان پس از سالها دوری و رنج بسیار به فرزندان شهیدش پیوست.
انتظاری که سرآمد
به گزارش راه آرمان؛ پیکر اسوه صبر و مقاومت مادر شهیدان والامقام «حاج اصغر و حاج اکبر زحمتکشان» در دوران دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه با حضور  اقشار مختلف مردم، مسئولین، خانواده‌های معزز شهدا، امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار و بنیاد شهید شهرستان جیرفت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از تشییع در گلزار شهدا در جوار مزار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت پس از ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهدا، نماز میت را بر پیکر پاک این بانوی فداکار اقامه کرد.

مادران شهدا همچون خود شهدا شاخص زندگی ما هستند
 
ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: مادران شهدا با الهام از مكتب حضرت زهرا (س) نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند و فرزندانشان را در راه حق و حقيقت راهی جبهه‌های حق علیه باطل كردند، چنين مادرانی مقام و جايگاهی ارزشمند نزد خداوند دارند.
 
وی افزود: مادران شهدا همچون خود شهدا شاخص زندگی ما هستند چون آنها با سبک تربيتی برگرفته از مكتب اهل بيت (ع) و عاشورا فرزندانی را تربيت كردند كه شهادت را برای خود انتخاب كردند.
 
بهروز با تبیین جایگاه والا و ارزشمند مادران شهدا بیان کرد: این مادر بزرگوار در راه رضای پروردگار، خشنودی اهل بیت (ع) و دفاع از میهن اسلامی، از ناب‌ترین گوهرهای وجود خود گذشت و دو فرزند رشید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد و عزت امروزمان را مدیون خانواده‌های معزز شهدا هستیم.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdceow8z7jh8wxi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین