کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه جیرفت در دیدار با دانش آموزان بسیجی؛

بالاترین ارزش برای دانش آموزان بسیجی، علم آموزی است

11 آبان 1400 ساعت 22:55

جلسه دانش آموزان بسیجی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت شهادت محمدحسین فهمیده و روز دانش آموز برگزار شد.


به گزارش آرمان کرمان؛ سرهنگ ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت امروز در جلسه دانش آموزان بسیجی که در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت شهادت محمدحسین فهمیده و روز دانش آموز برگزار شد گفت: معلمین جایگاه پیامبری و انبیایی را در دوران دفاع مقدس داشته‌اند که نقش بسیار پر رنگی بوده است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که اگر زندگینامه شهید فهمیده را مطالعه کنید کلاس اول تا کلاس چهارم یک روحانی معلم‌شان بوده، بزرگی این انسان در سن ۱۳ سالگی حتماً اثر آن معلم بوده که نقش بزرگی را ایفاء کرده است و این جایگاه والای معلم را در سعادت انسان می‌رساند.
سرهنگ بهروز اظهار کرد: نقش معلمی در جامعه ما از جایگاه والایی برخوردار است و عظمت و منزلت معلم را باید در جامعه برای آحاد مردم تبیین نمائیم و به آن واقف باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد: شهداء و دانش آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار بزرگ و بی‌نظیری را رقم زدند و شهادت به فرموده حضرت امام خمینی (ره) یک مرگ تاجرانه‌ای است و انسان‌های باهوش و با زکاوت به این مرتبه و قله می‌رسند.
وی اذعان کرد: جایگاه شهداء بسیار رفیع و ارزشمند است و دامنه‌ای که شهداء برای رسیدن به این قله طی کرده‌اند بسیار مهم و ستودنی است.
سرهنگ بهروز در ادامه گفت: قله‌ای که شهداء فتح کرده‌اند قله ابدی و افتخار آفرین است و این طی طریق یک سری شاخص‌ها و ویژگی‌هایی دارد که مسیر شهداء در جهت جهاد و تلاش برای حاکمیت و زنده نگه داشتن اسلام بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: امروز نیاز جامعه و بشریت ما عدالت می‌باشد که از جایگاه و ارزش بالایی برخوردار است و معنویت برای رسیدن به قله‌های افتخار آفرینی از اولویت‌های مهم ما باید قرار گیرد.
وی بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس مصداق ۱۳ ساله‌های ما در کربلا بودند و این فهم و پیروی از ولایت است که موجب رستگاری دنیا و آخرت خواهد شد.
سرهنگ بهروز گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب از هفت توصیه حضرت آقا علم، پژوهش، اخلاق و معنویت لازم و ملزوم همدیگر می‌باشند که برای نوجوانان به ویژه شما دانش آموزان بسیجی مهم و حائز اهمیت خواهد بود.
وی افزود: جامعه اسلامی انسان‌های کارآمدی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌خواهد که هر یک از این شهدای والامقام بعنوان یک ملت هستند و اداره این جامعه در آینده در دستان شما نوجوانان است که لازمه تمدن اسلامی انسان‌های کارآمد و تراز این تمدن می‌باشد که در معیار شهداء انسان تراز این تمدن اسلامی شهید سلیمانی می‌باشد. 
سرهنگ بهروز بیان کرد: بالاترین ارزش برای دانش آموزان بسیجی علم آموزی است، الگوی خود را شهید سلیمانی، شهید فهمیده و شهید حججی قرار دهید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 122405

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122405/بالاترین-ارزش-دانش-آموزان-بسیجی-علم-آموزی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir